Μάριος Αθανασίου: Καταθέτει στη ΓΑΔΑ – “Κλήθηκα να επιβεβαιώσω όσα είπα σε τηλεοπτική εκπομπή

Ο Μάριος Αθανασίου ανακοίνωσε μέσω των κοινωνικών δικτύων ότι την Παρασκευή 21/3 επισκέφθηκε τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ).


Σύμφωνα με τις δηλώσεις του γνωστού ηθοποιού, κλήθηκε στην ΓΑΔΑ προκειμένου να υποστηρίξει τα λεγόμενά του που είχε εκφράσει σε τηλεοπτική εκπομπή. Ωστόσο δεν παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία.

Η εκπομπή όπου συμμετείχε ο Μάριος Αθανασίου και οι δηλώσεις του

Πιο συγκεκριμένα, ο Μάριος Αθανασίου αναφέρθηκε στη συνέντευξή του στην εκπομπή «Επί Σκηνής» του AtticaTV, κατά τη διάρκεια της ημέρας που πραγματοποιήθηκε το μεγάλο συλλαλητήριο για τα Τέμπη. Σε αυτήν δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ένας μεγάλος αριθμός από τους κουκουλοφόρους είναι ασφαλίτες. Δεν το λέω για να γελάσουμε, το λέω σαν γεγονός. Πηγαίνω χρόνια στις πορείες και γνωρίζω τι ώρα ξεκινάνε και τι ώρα τελειώνουν μέχρι τι ώρα κάνουν διάλειμμα. Είναι γνωστή τακτική. Και δεν είμαι μέσα στην αστυνομία».

Η ανάρτηση του ηθοποιού σχετικά με την επίσκεψή του στη ΓΑΔΑ

«Μια πρωινή επίσκεψη στη ΓΑΔΑ όπου κλήθηκα για να υποστηρίξω αυτά που είπα σε μια τηλεοπτική εκπομπή. Χαίρομαι ειλικρινά για την αντίδραση της πολιτείας σε αυτό το ζήτημα χωρίς ειρωνεία και εύχομαι ανάλογη αντιμετώπιση και σε άλλα θέματα… όπως η πολιτική διαφθορά ή η κακή άσκηση καθηκόντων καθώς επίσης κατάχρηση εξουσίας και διάδοση ψευδών ειδήσεων.» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μάριος Αθανασίου.