«Μάρκος Σεφερλής: “Επικίνδυνο να λένε στον κόσμο να μην έρθει να με δει, πρέπει να σταματήσει!”»

Ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε για τις αδικαιολόγητες επικρίσεις που δέχεται από ορισμένους συναδέλφους του.

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής Weekenders, ο Μάρκος Σεφερλής αναφέρθηκε στις αρνητικές κριτικές που λαμβάνει και υπογράμμισε ότι «είναι επικίνδυνο να προτείνουν στο κοινό να μην παρακολουθήσουν τις παραστάσεις μου».

«Δεν θεωρώ τον εαυτό μου παρεξηγημένο. Ο κόσμος με στηρίζει και ακολουθεί τη δουλειά μου. Το “πολλοί λένε” που ακούγεται στα μέσα δεν με απασχολεί. Εγώ αποφασίζω για την καριέρα μου γιατί διαχειρίζομαι δύο από τα πιο σημαντικά θέατρα στην Ελλάδα. Έχω γίνει θεατρικός επιχειρηματίας και αυτό φαίνεται ότι ενοχλεί κάποιους», δήλωσε αρχικά ο γνωστός κωμικός και παρουσιαστής.

Είναι επικίνδυνο να προτείνουν στον κόσμο να μην έρθει να με δει. Αυτό πρέπει να σταματήσει», τόνισε.


Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d8nif3bkr8o1)

Ακολούθως αναφέρθηκε στον Γιώργο Λιάγκα, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει κανένα προσωπικό ζήτημα μαζί του.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν ούτε φυσικά με τον Γιώργο Λιάγκα. Κάνει τη δουλειά του κι εγώ είμαι ένα θέμα στην εκπομπή του.Για να είμαι θέμα σε αυτήν την εκπομπή σημαίνει ότι

“Είμαι ανοικτός στο ενδεχόμενο ενός καλέσματος αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει λόγος για μένα να πάω καθώς δεν έχω κάτι συγκεκριμένο προς συζήτηση μαζί του. Ότι θέλω πια το δημοσιεύω μέσω των social media ή σε επιλεγμένες εκπομπές όπου συμμετέχω”, κατέληξε.