Η Ιταλία προτείνει σύνοδο κορυφής για την ενότητα της Δύσης
Η πρωθυπουργός της Ιταλίας, Τζόρτζια Μελόνι, εξέφρασε τις απόψεις της σχετικά με τη συνάντηση του Αμερικανού προεδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Ουκρανό ομόλογό του, Βολοντίμιρ Ζελένσκι μέσω μιας επίσημης ανακοίνωσης. Στο μήνυμά της, τόνισε τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από μια διάσπαση στη Δύση και επισήμανε ότι «κάθε διχασμός της Δύσης μας κάνει όλους πιο αδύναμους και ευνοεί εκείνους που θα ήθελαν να δουν την παρακμή του πολιτισμού μας».
Παράλληλα, η Μελόνι ανακοίνωσε ότι η Ιταλία σκοπεύει να προτείνει μέσα στις επόμενες ώρες τη διοργάνωση έκτακτης συνόδου κορυφής μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και των ευρωπαϊκών κρατών καθώς και των συμμάχων τους. Σκοπός αυτής της συνάντησης είναι μια ειλικρινής συζήτηση για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η διεθνής κοινότητα.
«Κάθε διχασμός της Δύσης μας κάνει όλους πιο αδύναμους και ευνοεί εκείνους που θα ήθελαν να δουν την παρακμή του πολιτισμού μας. Όχι μόνο στην ισχύ ή στην επιρροή αλλά στις θεμελιώδεις αρχές όπως η ελευθερία. Ο διαχωρισμός δεν ωφελεί κανέναν. Αυτό που απαιτείται άμεσα είναι μια σύνοδος κορυφής μεταξύ ΗΠΑ, ευρωπαϊκών χωρών και συμμάχων για να εξετάσουμε σοβαρά πώς θα αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες προκλήσεις του σήμερα. Ξεκινώντας από την Ουκρανία, την οποία υποστηρίξαμε συλλογικά τα τελευταία χρόνια, καθώς επίσης τις νέες δοκιμασίες που έρχονται στο μέλλον. Αυτή είναι η πρόταση που σκοπεύει να καταθέσει η Ιταλία στους συνεργάτες της σύντομα».
