Η Μιμή Ντενίση μοιράζεται τις σκέψεις της για την καριέρα της
Η Μιμή Ντενίση αναφέρθηκε στην επαγγελματική της πορεία και αποκάλυψε ότι η μεγαλύτερη χαρά που νιώθει είναι όταν άτομα που στο παρελθόν την είχαν κατηγορήσει,επιθυμούν τώρα να συνεργαστούν μαζί της.
Η ηθοποιός εξήγησε ότι δεν θεωρεί πως έχει εχθρούς και δικαιολογεί τους ανθρώπους που στο παρελθόν την είχαν κρίνει αρνητικά. Αποδίδει αυτή τη συμπεριφορά στην εικόνα της που δεν ήταν εύκολα αποδεκτή από το κοινό. Πλέον πιστεύει ότι έχει αποκτήσει αναγνώριση.
Μιμή Ντενίση: Η μεγαλύτερη ικανοποίηση στη ζωή μου
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «OK!», η Μιμή Ντενίση δήλωσε πως δεν κρατάει κακίες και προσπαθεί να κατανοήσει τους άλλους. Αυτό που τη γεμίζει περισσότερο είναι όταν άτομα τα οποία προηγουμένως την είχαν υποτιμήσει ζητούν τώρα να συνεργαστούν μαζί της. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Δεν θυμώνω ούτε έχω πικρίες· προσπαθώ να μπω στη θέση του άλλου.»
“Ξέρεις ποια είναι όμως η μεγαλύτερη ικανοποίηση; Να έρχεται κάποιος που πριν από δέκα χρόνια σε υποτίμησε και έλεγε ποτέ θα συνεργαστώ εγώ με αυτήν και τώρα να σε παρακαλεί για μια θέση στον θίασο.”
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Μιμή Ντενίση (@mimi_denissi)
Σημείωσε επίσης ότι πολλοί άνθρωποι δυσκολεύτηκαν αρχικά με την εικόνα της στα πρώτα βήματα στην καριέρα της.«Δεν θεωρώ πως έχω εχθρούς· αυτό είναι μια βαριά λέξη για μένα», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Μιμή Ντενίση (@mimi_denissi)
