Επίσκεψη Πρωθυπουργού στο Τζάνειο Νοσοκομείο
Σήμερα το πρωί, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Τζάνειο Νοσοκομείο, όπου τον υποδέχτηκε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος. Ο πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να δει τις ανακαινισμένες πτέρυγες του νοσοκομείου.
Η ανακαίνιση πραγματοποιήθηκε ενώ το νοσοκομείο παρέμενε σε λειτουργία. Όπως δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης, «ουσιαστικά μιλάμε για ένα καινούργιο νοσοκομείο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα καλύτερα ιδιωτικά». Εξέφρασε τη χαρά του για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας με τέτοιες υποδομές και τόνισε ότι «η καλύτερη απόδειξη της αλλαγής στο ΕΣΥ είναι τα χαμόγελα ικανοποίησης των ασθενών και κυρίως των εργαζομένων που θυμούνται πώς ήταν το Τζάνειο πριν».
Ο πρωθυπουργός επανέλαβε τη σημασία της χρηματοδότησης αυτού του έργου μέσω ευρωπαϊκών πόρων, ειδικότερα από το Ταμείο Ανάκαμψης: «Αυτή είναι η καλύτερη απόδειξη ότι οι πόροι αυτοί δεν κατευθύνονται σε λίγους αλλά μας επιτρέπουν να βελτιώσουμε υποδομές προς όφελος πολλών».
«Το Εθνικό Σύστημα Υγείας βρίσκεται σε διαδικασία μεταρρύθμισης», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης, προσθέτοντας ότι σε δύο χρόνια θα υπάρχουν πολλά σύγχρονα τμήματα επειγόντων περιστατικών στα μεγάλα νοσοκομεία της χώρας καθώς επίσης θα έχουν αναβαθμίσει πάνω από 150 κέντρα υγείας. Η δέσμευση για τη δημιουργία ενός νέου ΕΣΥ για όλους τους Έλληνες προχωράει βήμα-βήμα.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σημείωσε: «Πριν από 13 μήνες είχαμε επισκεφθεί αυτό το νοσοκομείο όταν ξεκινούσε η ανακαίνισή του. Οι εγκαταστάσεις ήταν πολύ παλιές με θάλαμοι που είχαν 9 κλίνες χωρίς ιδιωτική τουαλέτα». Μετά από δεκατέσσερις μήνες ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στους τέσσερις πρώτους ορόφους και τώρα ξεκινά η εργολαβία για τα τμήματα επειγόντων περιστατικών (ΤΕΠ), τα οποία θα είναι έτοιμα μέσα στον επόμενο χρόνο.
Ο υπουργός εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς το ΤΑΙΠΕΔ και τον κύριο Σταμπουλή για τη στήριξή τους στην προσπάθεια αυτή μέσω των πόρων που διατίθενται από το Ταμείο Ανάκαμψης ώστε να γίνει πραγματικότητα ένα νέο ΕΣΥ.
