«Κάθε χρόνο, η παγκόσμια κοινότητα θα τιμά το μέσο με το οποίο μεταφέρονται διαχρονικά οι αξίες της χώρας που έφερε τη Δημοκρατία στον κόσμο», αναφέρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σχολιάζοντας την καθιέρωση της «Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας» από την UNESCO. «Αυτή είναι αναμφίβολα μία σημαντική επιτυχία της πολιτιστικής μας διπλωματίας»,προσθέτει σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός,τονίζοντας ότι «η συλλογική απόφαση 88 κρατών να επιλέξουν ως ημερομηνία αναφοράς και τιμής την ημέρα θανάτου του εθνικού μας ποιητή (Γιώργου Σεφέρη),μας γεμίζει διπλή περηφάνια».
Αναλυτικά η ανάρτηση του Κ. Μητσοτάκη: «Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες, όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο, υποδέχονται με μεγάλη χαρά την καθιέρωση της 9ης Φεβρουαρίου ως “Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας” από την UNESCO. Έτσι, κάθε χρόνο θα γιορτάζεται παγκοσμίως το μέσο που μεταφέρει τις αξίες μιας χώρας που γέννησε τη Δημοκρατία και θεμελίωσε τη φιλοσοφία καθώς και τις επιστήμες. Αυτή είναι σίγουρα μια νίκη για την πολιτιστική μας διπλωματία και αποδεικνύει τη διεθνή απήχηση που έχει πάντα η γλώσσα του Ομήρου. Των λογίων του Βυζαντίου. Του Μακρυγιάννη. Και φυσικά του Σεφέρη. Επίσης αποτελεί μια ετήσια ευκαιρία να διαπιστωθεί η δημιουργική συνέχεια της ελληνικής γλώσσας μέσω των σύγχρονων κατακτήσεων.»
«Η κοινή επιλογή 88 κρατών να τιμήσουν τον θάνατο του εθνικού μας ποιητή ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτήν την υπερηφάνεια μας. Όχι μόνο γιατί αυτό δείχνει τη σύνδεση της γλώσσας με την ιστορική πορεία του έθνους αλλά και γιατί υπογραμμίζει το πανανθρώπινο βάρος που φέρει αυτή η γλώσσα. Έτσι όλοι οι πολίτες ανά τον κόσμο μπορούν να θυμούνται τους στίχους του Οδυσσέα Ελύτη: “τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική”».
