Μήνυμα του Πρωθυπουργού για την Ημέρα της Γυναίκας
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, εξέφρασε το μήνυμά του το Σάββατο (8/3), επισημαίνοντας ότι «όταν οι Ελληνίδες προοδεύουν, η Ελλάδα προοδεύει».Σε ανάρτησή του στο Facebook, τόνισε τη σημασία αυτής της ημέρας: «Η 8η Μαρτίου είναι μια ευκαιρία να γιορτάσουμε τα επιτεύγματα των γυναικών, αλλά και να αναλογιστούμε την πρόοδό μας προς την πραγματική ισότητα. Η χώρα μας έχει μακρά κληρονομιά ισχυρών γυναικών που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της πολιτικής, πνευματικής και επιχειρηματικής μας διαδρομής. Σήμερα, τιμούμε αυτήν την παράδοση προσπαθώντας να οικοδομήσουμε μια κοινωνία όπου οι γυναίκες θα ευημερούν χωρίς διακρίσεις. Σε αυτήν την κατεύθυνση συγκλίνουν και οι πολιτικές που εφαρμόζουμε από το 2019».
Στη συνέχεια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε: «Παρά τα σημαντικά βήματα, όμως, ο δρόμος προς την πλήρη ισότητα είναι ακόμη μακρύς. Γι’ αυτό και νέες πρωτοβουλίες πρέπει να προστεθούν στα όσα έχουν ήδη κατακτηθεί. Από όλους.Γιατί η ισότητα των φύλων δεν είναι ζήτημα που αφορά μόνο στις γυναίκες. Είναι θεμέλιο για την ευημερία αλλά και για τη δική μας ταυτότητα».
Επιπλέον ανέφερε: «Στέκομαι ενδεικτικά στον εμπλουτισμό του νομικού πλαισίου με διατάξεις που προστατεύουν τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας». Ανέφερε επίσης τις δομές στήριξης όπως τα 65 κέντρα υποστήριξης σε όλη τη χώρα καθώς και τις υπηρεσίες αντιμετώπισης βίας από πλευράς Ελληνικής Αστυνομίας.
«Εφαρμόζουμε δράσεις για τη στήριξη των οικογενειών όπως οι γονικές άδειες και η αύξηση επιδομάτων», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός τονίζοντας τις προσπάθειές τους στη στήριξη των μητέρων αγροτισσών καθώς και στην ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας σε περιοχές όπως ο Έβρος.
Aξιοσημείωτο είναι ότι καθιερώθηκε ποσοστιαία εκπροσώπηση γυναικών στις διοικήσεις εταιρειών ενώ υιοθετήθηκαν νέα σήματα Ισότητας και Διαφορετικότητας για τις επιχειρήσεις.Παράλληλα πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές δράσεις σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης με στόχο τη σεξουαλική αγωγή καθώς επίσης και τον περιορισμό στερεοτύπων.
«Παρά τα σημαντικά βήματα», επανέλαβε ο Κυριάκος Μητσοτάκης «ο δρόμος προς την πλήρη ισότητα παραμένει μακρύς».Κλείνοντας το μήνυμά του είπε: «Χρόνια πολλά σε όλες!»
