Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Σχηματάρι
Αφού ολοκλήρωσε τη συνάντησή του με τον πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Βιομηχανιών Στερεάς Ελλάδας στα Οινόφυτα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατευθύνθηκε προς το Σχηματάρι. Εκεί, στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της περιοχής, είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τον Παναγιώτη, έναν αθλητή με αναπηρία που αγωνίζεται στην ομάδα μπάσκετ Ερμής Σχηματαρίου. Ο Παναγιώτης έγινε ευρέως γνωστός χάρη στη συμμετοχή του σε πρόσφατο αγώνα της Elite League εναντίον της Νεανικής Εστίας Μεγάρων.
Ο πρωθυπουργός συνομίλησε με τον 22χρονο αθλητή και τον προπονητή του, Νίκο Οικονόμου, πρώην διεθνή παίκτη. Η συζήτησή τους περιστράφηκε γύρω από την αγάπη για τον αθλητισμό και τη θετική επίδραση που έχει στη ζωή των ανθρώπων. Παράλληλα, εξέφρασε τον θαυμασμό του για την απίστευτη θέληση και το θάρρος που επιδεικνύει ο νεαρός καλαθοσφαιριστής.
Καθώς η συνάντηση έφτασε στο τέλος της, ο Κυριάκος Μητσοτάκης φωτογραφήθηκε μαζί με τον Παναγιώτη και δέχθηκε ως δώρο μια φανέλα της ομάδας από τον Νίκο Οικονόμου, στην οποία ήταν τυπωμένο το όνομά του.
