Ναταλία Γερμανού: Θριαμβευτική επιστροφή στην εκπομπή μετά το χειρουργείο – ‘Ευτυχώς όλα πήγανε καλά!

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, η Ναταλία Γερμανού αναγκάστηκε να απουσιάσει από την εκπομπή της, Καλύτερα δε γίνεται, λόγω ενός επείγοντος χειρουργείου, το οποίο κρίθηκε απαραίτητο από τους ιατρούς.



Ωστόσο, το Σάββατο 15 Μαρτίου η παρουσιάστρια επέστρεψε στο πλατό και καθησύχασε τους τηλεθεατές λέγοντας ότι όλα πήγαν καλά.

Όσα δήλωσε η Ναταλία Γερμανού

Η Ναταλία Γερμανού εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς το κοινό για τα μηνύματα αγάπης και στήριξης που έλαβε και μοιράστηκε τις σκέψεις της σχετικά με την εμπειρία που βίωσε. «Η υγεία είναι το πιο πολύτιμο αγαθό και συχνά το συνειδητοποιούμε μόνο όταν αυτό μας λείπει», τόνισε χαρακτηριστικά.




Κατά την έναρξη της εκπομπής ανέφερε πόσο περήφανη είναι για τους συνεργάτες της οι οποίοι ανέλαβαν τη παρουσίαση κατά τη διάρκεια της απουσίας της. «Είστε μια εξαιρετική ομάδα γεμάτη δύναμη και επάρκεια. Είμαι τόσο περήφανη για εσάς και σας παρακολουθούσα από τον χώρο ανάρρωσης μου», υπογράμμισε. Μετά τις ευχαριστίες προς τους θεατές για τα μηνύματα αγάπης και θετικής ενέργειας που έλαβε στάθηκε στη σημασία του να προσέχουμε την υγεία μας.


Συγκεκριμένα είπε: «Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα καλής ενέργειας που μου στείλατε. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά. Η υγεία είναι κάτι πολύ σημαντικό κι πολλές φορές κατανοούμε τη σημασία του μόνο όταν αντιμετωπίσουμε δυσκολίες». Έστειλε επίσης θερμές ευχές σε όσους παρακολουθούν από νοσοκομεία ή σπίτια χωρίς καλή υγεία: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την υγεία μας».