Πριν από μερικές εβδομάδες, έγινε γνωστό ότι η Χρυσούλα Διαβάτη αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα υγείας, καθώς πάσχει από ένα αυτοάνοσο νόσημα.
Η αγαπημένη ηθοποιός χρειάστηκε να νοσηλευτεί για κάποιο διάστημα αλλά τώρα έχει επιστρέψει στο σπίτι της και η κατάσταση της υγείας της φαίνεται να βελτιώνεται.
Ο Νικήτας Τσακίρογλου, σύζυγος και συνεργάτης της Χρυσούλας Διαβάτη, μίλησε στην εκπομπή Το Πρωινό, αναφέροντας ότι οι γιατροί είναι ευχαριστημένοι με την πρόοδο που έχει γίνει στην ανάρρωσή της.
O Νικήτας Τσακίρογλου για τη Χρυσούλα Διαβάτη: «Δεν είμαστε έτοιμοι για επισκέψεις αυτή τη στιγμή.Όλα αυτά θα περάσουν και θα επιστρέψουμε στη φυσιολογική μας ζωή»
Σχολιάζοντας την κατάσταση της Χρυσούλας Διαβάτη ο Νικήτας Τσακίρογλου ανέφερε: «Ελπίζω πως όλα πηγαίνουν καλά. Υπάρχουν ειδικοί που μας παρακολουθούν τακτικά και είναι ικανοποιημένοι με την πορεία της υγείας της.Εύχομαι σύντομα η Χρυσούλα να μπορέσει να είναι κοντά στους θαυμαστές που την εκτιμούν και εκείνη προσπαθεί μέσω του έργου της να τους ψυχαγωγήσει».
*Δείτε επίσης: Ο λόγος που η Χρυσούλα Διαβάτη απέχει από το θέατρο.
«Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε επισκέψεις. Αυτά τα δύσκολα θα περάσουν κι εμείς θα επανέλθουμε στην κανονικότητα με τους αγαπημένους μας φίλους»,πρόσθεσε.
Επιπλέον ο καλλιτέχνης τόνισε: «Πρόκειται όντως για ένα αυτοάνοσο νόσημα. Ο κόσμος έχει γίνει πιο ευάλωτος λόγω των πολλών αλλαγών στη φύση που αντικατοπτρίζονται στην ανθρώπινη υγεία. Πρέπει όλοι μας να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να διαφυλάττουμε τη δύναμή μας ώστε ν’ αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις αλλά και τις χαρές που φέρνει η ζωή».
< span > span > p >
< script src= "https://player.glomex.com/integration/1/glomex-player.js"> script >
< glomex-player data-integration-id= "40599 x1hkkig7 d8l" data-playlist-id= "v-d8xqlnzm fzw x "> glomex-player >
< script type= " application/ld+json">//
