Νότης Σφακιανάκης: Μυστήριο γύρω από τη δήλωση του ανιψιού του – ‘Ας σβήσει το καντηλάκι του μόνο όταν είναι θέλημα Θεού

Η φημολογία σχετικά με την πιθανή επιστροφή του Νότη Σφακιανάκη στις πίστες έχει ενταθεί τις τελευταίες ημέρες. Ο ανιψιός του τραγουδιστή, Κωνσταντίνος Σφακιανάκης, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «αυτό το σύστημα δεν το σηκώνει», υπονοώντας ότι η επιστροφή του Νότη μπορεί να μην είναι εφικτή.

Kωνσταντίνος Σφακιανάκης: Προτιμώ να μην ξαναδούμε τον θείο μου στη σκηνή

Ο Κωνσταντίνος μίλησε στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 και αναφέρθηκε στην απόφαση του θείου του να απομακρυνθεί από τη μουσική σκηνή. Αφηγήθηκε επίσης ένα σοκαριστικό σχόλιο για τη ζωή του καλλιτέχνη: «Θα προτιμούσα να μην επιστρέψει ξανά ποτέ ο Νότης Σφακιανάκης», ανέφερε αρχικά.

“Αυτό το σύστημα δεν το σηκώνει… Με λύπη λέω πως θέλω το καντηλάκι όταν σβήσει να είναι θέλημα Θεού και όχι άλλου. Άνθρωποι σαν τον θείο μου έχουν αφήσει ιστορία”, αποκάλυψε ο Κωνσταντίνος. “Δεν αφορά κανέναν γιατί έφυγε από τη νύχτα και αυτό είναι καθαρά δικαίωμά του.”

“Δεν είναι μόνο θείος μου αλλά και προστάτης μας καθώς χάσαμε νωρίς τον πατέρα μας. Έχουμε άμεση επαφή μαζί τους”, πρόσθεσε για την οικογενειακή τους σχέση.

Προτού μήνες ο ίδιος ο καλλιτέχνης είχε δηλώσει «Άσ’ τους να λένε» σε σχέση με τις φήμες περί επιστροφής.Οι επιχειρηματίες που προσπάθησαν πρόσφατα να τον πείσουν έχουν αποτύχει επανειλημμένα. Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδόθηκαν στο μαγκαζίνο του Γιώργου Λιάγκα , ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου έστειλε λουλούδια στον τραγουδιστή για μια πιθανή συνάντηση μαζί του.
“Ο Νότης Σφακιανάκης δεν έχει βιοποριστικό πρόβλημα”, είπε η δημοσιογράφος της εκπομπής.