Ειρωνικά Σχόλια Ρώσου Γερουσιαστή για τη Σύνοδο στο Λονδίνο
Ρώσος γερουσιαστής εξέφρασε με ειρωνικό τόνο την άποψή του σχετικά με τη σύνοδο των ευρωπαίων ηγετών που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στο Λονδίνο,υπογραμμίζοντας ότι δεν παρουσιάστηκε κανένα σχέδιο για τον τερματισμό της σύγκρουσης στην Ουκρανία. Υποστήριξε ότι η μοναδική ελπίδα για το Κίεβο έγκειται στη βελτίωση των σχέσεων ανάμεσα στη Μόσχα και την Ουάσινγκτον.
Ο Όλαφ Σολτς δήλωσε: «Η Ουκρανία είναι το θύμα και πρέπει να πράξουμε αναλόγως» – επισημαίνοντας την ανάγκη συνέχισης της διατλαντικής συνεργασίας.
Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Telegram, ο Κονσταντίν Κοσατσόφ εξέφρασε υποτιμητικά σχόλια σχετικά με τη συνάντηση στο Λονδίνο, χαρακτηρίζοντας την ως «απελπισμένη προσπάθεια να παρουσιαστεί ως επιτυχία η αποτυχία μιας δεκαετούς πολιτικής προώθησης της Ουκρανίας κατά της Ρωσίας, τόσο από τη Βρετανία όσο και – μέχρι πρόσφατα – από τις Ηνωμένες Πολιτείες».
«Η Ευρώπη δεν διαθέτει κάποιο σχέδιο», ανέφερε ο Κοσατσόφ, ο οποίος είναι επικεφαλής της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Συμβουλίου της Ομοσπονδίας (της άνω βουλής του ρωσικού κοινοβουλίου). «Αν η Ουκρανία μπορεί να περιμένει κάτι θετικό, αυτό θα μπορούσε να προέλθει μόνο από μια πιθανή βελτίωση στις ρωσοαμερικανικές σχέσεις», ισχυρίστηκε.
Επιπλέον, ανέφερε ότι οι πρόεδρος Ζελένσκι και ο πρωθυπουργός Στάρμερ δεν μπορούν να αγνοούν αυτή την πραγματικότητα.
