«Πάπας Φραγκίσκος: Στο νοσοκομείο με μάσκα οξυγόνου – Η κατάσταση της υγείας του ανησυχεί»

Ο Πάπας Φραγκίσκος «ξεκουράζεται» σήμερα,καθώς είχε μια «ειρηνική νύχτα»,με το Βατικανό να ανακοινώνει ότι πλησιάζει τις τρεις εβδομάδες νοσηλείας του στο νοσοκομείο λόγω πνευμονίας. Ο 88χρονος ποντίφικας χρησιμοποίησε μάσκα οξυγόνου κατά τη διάρκεια της νύχτας για τρίτη φορά, σύμφωνα με την Αγία Έδρα.

Ο Φραγκίσκος εισήχθη στο νοσοκομείο Gemelli της Ρώμης στις 14 Φεβρουαρίου αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην αναπνοή και τώρα βρίσκεται σε αγώνα ενάντια στην πνευμονία. Εξαιτίας της κατάστασής του, έχασε τους επίσημους εορτασμούς της Τετάρτης στην Ρώμη που σηματοδοτούν την έναρξη της Σαρακοστής. Παρόλα αυτά, συμμετείχε σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στην ιδιωτική σουίτα του στον 10ο όροφο του Gemelli.

Χριστιανοί από όλο τον κόσμο προσευχήθηκαν για την ανάρρωση του Πάπα την Τετάρτη των Τεφρών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων από την πατρίδα του, την Αργεντινή. Ο ηγέτης σχεδόν 1,4 δισεκατομμυρίων Καθολικών δεν έχει εμφανιστεί δημόσια μετά τη νοσηλεία του και το Βατικανό δεν έχει δημοσιεύσει φωτογραφίες του πρόσφατα, αν και έχουν κυκλοφορήσει αρκετά κείμενα από αυτόν.