Ο Παύλος Ντε Γκρες, λίγες ώρες πριν την άφιξή του στην Αερόπολη, όπου τον υποδέχτηκε με τιμές ο Πέτρος Ανδρεάκος, βρέθηκε για δεύτερη φορά στο νυχτερινό κέντρο που φιλοξενεί τους Αντώνη Ρέμο και Δέσποινα Βανδή. Εκεί, απόλαυσε τις μουσικές τους επιτυχίες, προσθέτοντας ζωντάνια στη βραδιά.
Ο γιος του πρώην Βασιλιά Κωνσταντίνου διασκέδασε στον δημοφιλή χώρο της Πειραιώς χωρίς τη σύζυγό του Μαρί Σαντάλ. Οι φωτογράφοι απαθανάτισαν τη στιγμή που αντάλλαξε μια θερμή χειραψία με τον Αντώνη Ρέμο.
