«Πιερρακάκης: Η Ισορροπία Ευαισθησίας στην Κοινωνία – Κανείς δεν είναι Πιο ή Λιγότερο Σημαντικός»

Θέση του Κυριάκου Πιερρακάκη για τις Αυξήσεις στους Ένστολους

Ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης τοποθετήθηκε σχετικά με τις αυξήσεις που προγραμματίζονται για αστυνομικούς, πυροσβέστες και λιμενικούς, μετά από τις αντιδράσεις που εκφράστηκαν από υπουργούς και βουλευτές της ΝΔ, έπειτα από την ανακοίνωση αυξήσεων στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.Ο Υπουργός Οικονομικών υπογράμμισε ότι «κανείς από εμάς δεν είναι περισσότερο ή λιγότερο ευαίσθητος» στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα προς τους συνδικαλιστές εντός του κόμματος.

Επισημαίνοντας ότι «παραβιάζονται ανοιχτές θύρες», ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ότι οι προγραμματισμένες αυξήσεις είναι ήδη καθορισμένες. Συγκεκριμένα, όλοι οι ένστολοι θα λάβουν αύξηση 30 ευρώ μηνιαίως από την 1η Απριλίου και επιπλέον 100 ευρώ ως επίδομα επικινδυνότητας αρχής γενομένης από την 1η Ιουλίου.

Ο υπουργός εξήγησε πως «οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν προτεραιότητα» και διαβεβαίωσε ότι θα ακολουθήσει η ίδια διαδικασία και για τους υπόλοιπους ένστολους.Ανέφερε επίσης: «Θα εξετάσουμε τον δημοσιονομικό χώρο που έχουμε στη διάθεσή μας ώστε να στηρίξουμε τους ενστόλους με οργανωμένο σχέδιο».

Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις είπε: «Πέρυσι δεν είχαμε δώσει προτεραιότητα στους υγειονομικούς ώστε να διασφαλίσουμε υγειονομική κάλυψη σε όλη τη χώρα;». Επίσης σημείωσε πως το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχει πραγματοποιήσει σημαντική εξοικονόμηση πόρων καθώς υπήρχε υπεραριθμία στρατηγών συγκριτικά με άλλες χώρες όπως οι ΗΠΑ.Το αποτέλεσμα αυτής της εξοικονόμησης επιστρέφει στο σύστημα βαθμολογίας των στελεχών.

Επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή του να εξεταστεί κάθε δυνατότητα αύξησης για τους υπόλοιπους ένστολους, ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε: «Έχουμε χρόνο μέχρι τη ΔΕΘ όπου παραδοσιακά γίνονται ανακοινώσεις από τον πρωθυπουργό σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο»,διευκρινίζοντας ότι οι πρόσφατες ανακοινώσεις έγιναν τώρα ώστε να διευκολύνουν τα μηχανογραφικά των μαθητών.

“Δεν υπάρχει δωρεάν ευαισθησία”

Σχολιάζοντας ξανά τις αντιδράσεις που προήλθαν,ο κ. Πιερρακάκης τόνισε πως όλοι δείχνουν ενδιαφέρον αλλά πρέπει να υπάρξει στήριξη σε όλους τους κοινωνικούς τομείς με σταθερότητα και γερά θεμέλια.

Σε άλλο σημείο δήλωσε: «Η ευαισθησία δεν μπορεί να είναι δωρεάν». Ανέφερε επίσης πως κατά τη διάρκεια της θητείας του στο υπουργείο Παιδείας συνεργάστηκε με άλλους συναδέλφους για την πραγματοποίηση 10.000 προσλήψεων εκπαιδευτικών ως παράδειγμα πραγματικής ευαισθησίας.

“Η εποχή των άμεσων παροχών έχει τελειώσει”

«Η οικονομική πολιτική μας βασίζεται στη δημοσιονομική σταθερότητα», επεσήμανε ο Υπουργός Οικονομικών προσθέτοντας ότι η γενιά μας δεν πρόκειται να επιστρέψει πίσω σε μνημονιακές καταστάσεις καθώς καμία κυβέρνηση δεν είχε επιτυχία μέσω παροχολογίας αλλά μέσω σταθερών πολιτικών.
«Αυτή η εποχή τελείωσε» δήλωσε χαρακτηριστικά υπογραμμίζοντας τη σημασία μιας ισχυρής κυβέρνησης στην κατεύθυνση αυτή.