Ρούλα Πισπιρίγκου: Σημαντική εξέλιξη – Η Εισαγγελέας ζητά την ενοχή της και για τη δολοφονία της Ίριδας!

Η Εισαγγελέας Καταδικάζει τη Ρούλα Πισπιρίγκου για Δολοφονία

Η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αθηνών εξέφρασε σφοδρές κατηγορίες κατά της Ρούλας Πισπιρίγκου, δηλώνοντας ότι είναι ένοχη και για την ανθρωποκτονία της μικρότερης κόρης της, Ίριδας. Μετά από μια αγόρευση που διήρκεσε δώδεκα ώρες,η εισαγγελέας υποστήριξε ότι η κατηγορούμενη ευθύνεται τόσο για τον θάνατο της Μαλένας όσο και της Ίριδας.

«Ποια είναι η πραγματικότητα; Η τελευταία που είδε ζωντανή την Ίριδα ήταν η κατηγορούμενη στις 07:30 το πρωί. Λειτούργησε σχεδόν σαν να ήταν σε κατάσταση ύπνου, φράσσοντας τις αεροφόρους οδούς. Αντιλήφθηκε την ανάγκη να ενεργήσει γρήγορα επειδή δίπλα κοιμόταν η Τζωρτζίνα. Άφησε σημάδια πίεσης και όταν ολοκλήρωσε το εγκληματικό έργο της άφησε ένα πανάκι στην κούνια»,ανέφερε χαρακτηριστικά.

Συμπλήρωσε μάλιστα: «Η Πισπιρίγκου πνίγει τα παιδιά προκειμένου να διατηρήσει τον γάμο με τον Δασκαλάκη.Ο εγωκεντρισμός την καταβροχθίζει. Θέλει να κρατήσει κοντά της τον σύζυγό της και ο εγωϊσμός υπερτερεί του συναισθήματος». Η εισαγγελέας χαρακτήρισε τις δύο κοπέλες «αθώες Ιφιγένειες» που πλήρωσαν το τίμημα των επιλογών τους.

Αντιδράσεις από την πλευρά Πισπιρίγκου

Με τη λήξη των ανακοινώσεων από την εισαγγελία, οι αντιδράσεις δεν άργησαν να έρθουν.«Ντροπή σου! Πώς θα κοιμηθείς απόψε;» φώναξε η μητέρα της Ρούλας, ενώ εκείνη απευθυνόμενη στην εισαγγελέα δήλωσε πως «κάτι θα είχα πει κι εγώ στην απολογία μου ότι ήδη έχετε αποφασίσει!».

Επίσης, η εισαγγελέας τόνισε ότι η κατηγορούμενη δεν μπορούσε να αποδεχθεί το χωρισμό με τον Δασκαλάκη και επικέντρωσε τις βολές προς την ιατροδικαστή Αγγελική Τσιόλα που είχε εξετάσει την Ίριδα: «Αυτή η γυναίκα δεν δείχνει κανένα σημάδι θλίψης ή ενδιαφέροντος παρά μόνο για τον Δασκαλάκη», είπε χαρακτηριστικά.

Καταπέλτης κατά Ιατροδικαστών

Η εισαγγελέας επιτέθηκε επίσης στην ιατροδικαστή Αγγελική Τσιόλα αναφερόμενη σε αντιφάσεις σχετικά με τα αίτια θανάτου της Ίριδας: «Εάν είχε ερευνήσει σωστά τη βιβλιογραφία θα είχε διαπιστώσει ότι αν ένα παιδί έχει τέτοιο πρόβλημα υγειονομικά πρέπει να υπάρχει παθολογική εικόνα». Σημείωσε επίσης πως αν είχε δείξει περισσότερη προσοχή στον έλεγχο των στοιχείων ίσως σήμερα οι συνέπειες ήταν διαφορετικές.

“Βρήκε πανάκι με αίμα αλλά δεν έκανε περαιτέρω έρευνα”, πρόσθεσε σχετικά με τη στάση του ιατροδικαστικού γραφείου.

Συμπέρασμα Εισαγγελικής Αγόρευσης

Kλείνοντας τη διαδικασία, υπογράμμισε ότι “η κατηγορούμενη εκμεταλλεύεται τους ιατροδικαστές οι οποίοι φαίνεται πως δεν έχουν επίγνωση των ευθυνών τους”. Οι ισχυρισμοί περί επιπολαιότητας στους επαγγελματίες αυτούς ενδέχεται σύμφωνα με εκείνη είτε λόγω αμέλειας είτε λόγω άλλων σκοτεινών κινήτρων.