Σάκης Αρναούτογλου: «Ευτυχώς που η μαμά μας δεν έκανε άλλα παιδιά»
Ο γνωστός μετεωρολόγος και ευρωβουλευτής, Σάκης Αρναούτογλου, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Breakfast@Star» και τον δημοσιογράφο Ηλία Σκουλά. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναφέρθηκε στον αδελφό του Γρηγόρη Αρναούτογλου και το ενδεχόμενο να συνεργαστούν τηλεοπτικά.
Η οικογενειακή υπόθεση της τηλεόρασης
«Έχω παρακολουθήσει τον αδελφό μου στην τηλεόραση για αρκετό καιρό. Είναι πραγματικά μια οικογενειακή υπόθεση αυτό το θέμα. Ευτυχώς που η μητέρα μας δεν αποφάσισε να αποκτήσει περισσότερα παιδιά,αλλιώς θα είχαμε γεμίσει την οθόνη με τους Αρναούτογλους»,δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σάκης.

Ο Σάκης με τον Γρηγόρη το 2008.
Θετική στάση απέναντι στα σχόλια
“Ο αδελφός μου εργάζεται σκληρά και συχνά του λέω να ξεκουραστεί λίγο. Του αρέσει πολύ η δουλειά του στην τηλεόραση και δίνει πάντα τον καλύτερό του εαυτό, γι’ αυτό δεν βλέπω αρνητικές αντιδράσεις για τις εκπομπές του”, πρόσθεσε σχετικά για τις δραστηριότητες του Γρηγόρη.
Η διαφορά ταλέντου μεταξύ των δύο αδελφών
“Ο Γρηγόρης είναι σαν ένα φάρμακο ευτυχίας – όποιος βρίσκεται κοντά του ξεχνά τα προβλήματά του. Ενώ είμαι επικοινωνιακός τύπος, δεν μπορώ να συγκριθώ μαζί του σε επίπεδο ταλέντου”, ανέφερε ο Σάκης προσθέτοντας ότι “η χημεία μεταξύ μας μπορεί να φανεί όταν κάνουμε μαζί δελτίο ειδήσεων στο ραδιόφωνο”.
Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί:
