«Σάλος στην Εθνική Πινακοθήκη: Μήνυση από τον Νατσιό»

Μήνυση κατά της Εθνικής Πινακοθήκης από τον Δημήτρη Νατσιό

Σήμερα, ο Δημήτρης Νατσιός επισκέφθηκε την Ευελπίδων και υπέβαλε μήνυση εναντίον της Εθνικής Πινακοθήκης για την παρουσίαση άσεμνου περιεχομένου. Αυτή η ενέργεια έρχεται μετά τον βανδαλισμό έργων τέχνης από τον βουλευτή Νίκο Παπαδόπουλο του κόμματος Νίκη, με αποτέλεσμα ο πρόεδρος του κόμματος να επικεντρωθεί στην Εθνική Πινακοθήκη, υποστηρίζοντας ότι «προσβάλλουν βάναυσα το εθνικό και θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων πολιτών».

Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο Τύπου του κόμματος Νίκη: «Η μήνυση σχετίζεται με την παρουσίαση μιας σειράς βίντεο-«έργων», τα οποία -για άλλη μια φορά- προσβάλλουν βάναυσα το εθνικό και θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων πολιτών.

Η δημόσια προβολή άσεμνου υλικού συνοδευόμενη από παραμορφωμένα αποσπάσματα του Εθνικού μας Ύμνου και Προσευχής προς το Άγιο Πνεύμα σε έναν χώρο αφιερωμένο στην τέχνη και την πολιτιστική μας κληρονομιά αποτελεί σοβαρό ζήτημα που δεν επιτρέπεται να αγνοηθεί. Μετά από προσεκτική αξιολόγηση σχετικού βιντεοληπτικού υλικού που έχουμε στη διάθεσή μας, θεωρήσαμε υποχρέωσή μας να προχωρήσουμε νομικά ώστε να διερευνηθούν ποινικά οι πράξεις αυτές, να αναγνωριστούν οι υπεύθυνοι και οι ηθικοί αυτουργοί για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες σύμφωνα με τον νόμο.

Θα υπάρξει αυτή τη φορά κάποιος υπεύθυνος;