Διαμάχες στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ για τον Χρήστο Τριαντόπουλο
Η συζήτηση εντός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ εξελίχθηκε σε έντονη αντιπαράθεση σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις στην Προανακριτική Επιτροπή που αφορά τον Χρήστο Τριαντόπουλο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τόνοι ανέβηκαν μεταξύ του Νίκου Ανδρουλάκη και της Ευαγγελίας Λιακούλη, όταν η τελευταία έκανε αναφορά σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στη Χαριλάου Τρικούπη την Τρίτη (18/3), σχετική με τα νέα δεδομένα μετά το αίτημα του Τριαντόπουλου, καθώς είναι μία από τα τρία μέλη του κόμματος στην Επιτροπή.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αντέτεινε ότι δεν έγινε καμία τέτοια σύσκεψη. Οι διαφωνίες μεταξύ των δύο συνεχίστηκαν, με τον Νίκο Ανδρουλάκη να φέρεται να είπε στην Ευαγγελία Λιακούλη: «αν ήρθες εδώ για να δημιουργήσεις εντυπώσεις και να ρίξεις την Κοινοβουλευτική Ομάδα στον αέρα, αυτό δεν θα το επιτρέψω».
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ο Λευτέρης Καρχιμάκης παρουσίασε στους παριστάμενους την πρόταση του ΠΑΣΟΚ σχετικά με τη στεγαστική πολιτική.
Ανακοίνωση Ανδρουλάκη: Δικαιώνεται η πρωτοβουλία μας
«Η πρωτοβουλία που αναλάβαμε για τη συγκρότηση προανακριτικής επιτροπής για τον κ. Τριαντόπουλο αποδεικνύεται σωστή από τις εξελίξεις», δήλωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Όπως σημείωσε -μεταξύ άλλων- «εάν δεν είχαμε προβεί σε αυτή την ενέργεια, ο κ. Τριαντόπουλος θα παρέμενε υπουργός».
“Αγαπητοί συνάδελφοι,”
“η πρωτοβουλία που πήραμε για τη συγκρότηση προανακριτικής επιτροπής για τον κ.Τριαντόπουλο δικαιώνεται πλήρως από τις εξελίξεις.”
“Εάν δεν είχαμε πάρει αυτή την πρωτοβουλία, ο κ. Τριαντόπουλος θα ήταν ακόμη υπουργός.”
“Εμείς ανοίξαμε τον δρόμο ώστε να οδηγηθεί στον φυσικό δικαστή.”
“Η παραπομπή του όμως θα γίνει σύμφωνα με το Σύνταγμα και όχι βάσει των επικοινωνιακών παιχνιδιών που σχεδιάζει η Νέα Δημοκρατία.”
«Εμείς παραμένουμε πιστοί στη διαχείριση σημαντικών υποθέσεων που θίγουν την αξιοπιστία των πολιτικών», πρόσθεσε επίσης ο πρόεδρος.
Aναφερόμενος στο ζήτημα αλλαγής νόμου περί ευθύνης υπουργών όπως έθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πριν από τη συνταγματική αναθεώρηση, εξέφρασε θετικά σχόλια: «Τον καλωσορίζουμε στη θέση αυτή», είπε χαρακτηριστικά και υπενθύμισε ότι είχαν εκφράσει δημόσια αυτή τους την άποψη νωρίτερα.
Aυτή τη στιγμή μάλιστα είναι αδιανόητο κάποιοι να δίνουν μαθήματα σχετικά με σοβαρά ζητήματα αξιοπιστίας στο πολιτικό σκηνικό αυτοί οι οποίοι όταν εμείς θέσαμε ανάλογα θέματα ισχυρίζονταν ότι “παίζουμε” με τους θεσμούς και την εμπιστοσύνη των πολιτών προς αυτούς.
