Δεύτερη Αντιπαράθεση στην Ολομέλεια: Ζωής Κωνσταντοπούλου και Άδωνι Γεωργιάδης
Μια νέα έντονη αντιπαράθεση εκτυλίχθηκε στην Ολομέλεια μεταξύ της Ζωής Κωνσταντοπούλου και του Άδωνι Γεωργιάδη, στο πλαίσιο της σφοδρής σύγκρουσης που είχαν νωρίτερα οι δύο πολιτικοί εντός του κοινοβουλίου.Και οι δύο επιχείρησαν να συνεχίσουν τη συζήτηση από το σημείο όπου την είχαν αφήσει προηγουμένως.
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατηγόρησε την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για ρατσιστικές και ξενοφοβικές πολιτικές, επικαλούμενη τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.«Ο Άδωνις Γεωργιάδης έχει διανύσει μια πορεία στον ρατσισμό και τον αντισημιτισμό. Πουλούσατε τα έργα του Πλεύρη, ήσασταν αρνητής του Ολοκαυτώματος και αμφισβητήσατε τους νεκρούς του Πολυτεχνείου», δήλωσε η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας. Προχώρησε δε σε μια έντονη αντεπίθεση λέγοντας: «Είναι θράσος να με αποκαλείτε αντισημίτρια ή να ισχυρίζεστε ότι έχω σχέσεις με το καθεστώς Πούτιν; Είστε συκοφάντης».
Ακολούθως,ο Άδωνις Γεωργιάδης πήρε τον λόγο για να αντεπιτεθεί,χαρακτηρίζοντας τη λογική της κυρίας Κωνσταντοπούλου ως «ναζιστική». «Αυτή είναι η λογική που προάγει ο Γκέμπελς», είπε χαρακτηριστικά. Σχολίασε επίσης ότι η αναφορά στη συνάντησή της με τον Κορκονέα στο βιβλιοπωλείο ήταν ανακριβής καθώς τα καταστήματα κλείνουν νωρίς τα Σάββατα ενώ το περιστατικό συνέβη αργότερα το βράδυ.
Ο υπουργός Υγείας χαρακτήρισε την πρόεδρο ως πηγή των προβλημάτων, σχολιάζοντας ότι προέρχεται από πλούσια οικογένεια με αξιόλογο πατέρα: «Σταματήστε να υποδύεστε τον υπερμάχο των φτωχών· ποτέ δεν ήσασταν φτωχή».Αντέτεινε μάλιστα τις κατηγορίες περί αντισημιτισμού λέγοντας πως ποτέ δεν έχει καταγγείλει τη Χαμάς.
Όσο για τις αιτιάσεις σχετικά με την προσφυγική κρίση που εκτόξευσε η κυρία Κωνσταντοπούλου εναντίον του, ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε ότι αυτά θα πρέπει να εφαρμοστούν όταν εκείνη γίνει πρωθυπουργός. Κατά τη διάρκεια αυτής της ανταλλαγής πυρών μάλιστα έκανε μια κίνηση χτυπώντας ξύλο και φτύνοντας στον κόρφο του.
Σε άλλο σημείο των δηλώσεων του ο υπουργός Υγείας χαρακτήρισε την Ζώη Κωνσταντοπούλου ως «άθλια» προσθέτοντας πως είναι η πιο μισητή πρόεδρος που έχει περάσει από το κοινοβούλιο.
