«Σκάνδαλο στα Δικαστήρια Ευελπίδων: Μυστική Μεταφορά Εγγράφων με Ιμάντες σε Μπλε Σακούλες»

Με τη χρήση ιμάντων και βίντσι, πραγματοποιήθηκε η μεταφορά σημαντικών δικαστικών εγγράφων από τα δικαστήρια της Πρώην Σχολής Ευελπίδων. Όπως κατέγραψε η κάμερα του Alpha, δημοσιεύοντας βίντεο από το κτίριο 8 των Ευελπίδων, οι υπάλληλοι του δικαστηρίου φαίνονται να μεταφέρουν έγγραφα τοποθετημένα σε μεγάλες μπλε σακούλες με τη βοήθεια ιμάντων και βίντσι.

«Σίγουρα ενέχει κινδύνους και πρόκειται για μία καθημερινή εικόνα. Δεν τιμά, όμως, τη Δικαιοσύνη, ούτε τους λειτουργούς δικαιοσύνης», δήλωσε δικηγόρος σχετικά με την κατάσταση αυτή που παρατηρείται συχνά στο μεγαλύτερο δικαστήριο της χώρας.Στα Ευελπίδων, τα καρότσια σούπερ μάρκετ αποτελούν το κύριο μέσο μεταφοράς δικογραφιών, ενώ σπάνια χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικά καρότσια λόγω ελλείψεων.

Πολίτες εκφράζουν την ανησυχία τους για τις αργές διαδικασίες της Δικαιοσύνης, οι οποίες τους αναγκάζουν να περιμένουν μεγάλα χρονικά διαστήματα προκειμένου να εκδικαστούν οι υποθέσεις τους. Σύμφωνα με δεδομένα που δημοσιοποίησε το υπουργείο Δικαιοσύνης, μέχρι σήμερα έχει ψηφιοποιηθεί μόλις το 25% των δικαστικών εγγράφων – δηλαδή περίπου 63 εκατομμύρια έγγραφα από ένα σύνολο 300 εκατομμυρίων.