Δίκη για τη δολοφονία του γιατρού στην Αγία Βαρβάρα
Σήμερα,στα δικαστήρια αναβιώνει η υπόθεση της δολοφονίας ενός ιατρού στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας. Στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών θα καθίσουν στο εδώλιο ο 69χρονος πεθερός του θύματος και η σύζυγός του. Έχουν περάσει σχεδόν 13 μήνες από το μοιραίο βράδυ της 24ης Φεβρουαρίου 2024, όταν ο γιατρός έπεσε νεκρός από πυροβολισμούς που δέχθηκε από τον πεθερό του.
Σύμφωνα με τις έρευνες των αστυνομικών και δικαστικών αρχών, καθώς και τις καταθέσεις των εμπλεκομένων, ο κατηγορούμενος είχε προετοιμάσει την καραμπίνα του και είχε στήσει καρτέρι στον γαμπρό του στην αυλή τους. Όταν ο γιατρός εμφανίστηκε, ο δράστης τον πυροβόλησε εξ επαφής δύο φορές στο κεφάλι και στο στήθος.
Παράλληλα, η σύζυγος του δράστη φώναζε συνεχώς «ρίξ’ του!», ενθαρρύνοντάς τον να αφαιρέσει τη ζωή του γαμπρού τους.Από τις καταθέσεις που είχαν συγκεντρωθεί τότε από την αστυνομία προέκυψε ότι ο 69χρονος είχε οργανώσει με λεπτομέρεια το σχέδιο της δολοφονίας: μόλις 11 ημέρες πριν την αποτρόπαια πράξη μετακόμισε την κυνηγετική καραμπίνα από το σπίτι τους στο χωριό στο διαμέρισμα της Αγίας Βαρβάρας.
Έτσι λοιπόν, οι δύο κατηγορούμενοι θα αντιμετωπίσουν τη δικαιοσύνη ενώ απέναντί τους θα βρίσκεται η κόρη τους ως μία εκ των πρώτων μαρτύρων που θα καταθέσουν σχετικά με αυτήν την υπόθεση.
