«Στη Νέα Υόρκη: Η Συνάντηση Ανδρουλάκη με τον Αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο που Αναζωπυρώνει τον Ελληνισμό»

Συνάντηση του Νίκου Ανδρουλάκη με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο

Το πρωί της Πέμπτης, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, είχε συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο στη Νέα Υόρκη. Η συνάντηση αυτή εντάσσεται στις επαφές που πραγματοποιεί ο κ. Ανδρουλάκης στην αμερικανική μεγαλούπολη στο πλαίσιο των εορτασμών της ελληνικής κοινότητας για την εθνική επέτειο του 1821.

«Είναι μεγάλη μου τιμή και συγκίνηση να σας συναντώ σήμερα. Θέλω να σας εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για το σημαντικό έργο που επιτελείτε στην αρχιεπισκοπή σας, ένα έργο γεμάτο ανθρωπιά και αλληλεγγύη. Επιπλέον, συγχαίρω την πρωτοβουλία σας να θέσετε το ζήτημα της δίκαιης λύσης του κυπριακού στον νέο Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτό είναι ένα κρίσιμο θέμα για το έθνος μας και όλοι πρέπει να αγωνιστούμε για μια βιώσιμη λύση σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΟΗΕ», δήλωσε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης απευθυνόμενος στον κ. Ελπιδοφόρο.

«Θα είμαστε πάντα στο πλευρό σας γιατί η Ορθοδοξία αποτελεί τη βάση ενότητας της ελληνικής διασποράς. Εδώ χτυπά η καρδιά του Ελληνισμού και χαίρομαι που θα περάσουμε αυτές τις ημέρες μαζί», πρόσθεσε ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Από την πλευρά του, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ.κ. Ελπιδοφόρος ανέφερε: «Νιώθω βαθιά συγκίνηση καθώς υποδέχομαι τον Πρόεδρο ενός ιστορικού Κινήματος που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στα πολιτικά δρώμενα της πατρίδας μας. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη ότι είστε άξιος συνεχιστής των προκατόχων σας και ότι θα συμβάλετε σημαντικά ως Πρόεδρος αυτού του Κινήματος στην προώθηση των εθνικών μας θεμάτων». Σημείωσε επίσης πως «η ελληνική κοινότητα εδώ στην Αμερική αλλά και σε όλο τον κόσμο μοιράζεται ένα μήνυμα ενότητας που είναι απαραίτητο για την επιτυχία των εθνικών μας ζητημάτων».