Δίκη Γιου Απαγωγέα και Δολοφόνου του Μάριου Παπαγεωργίου
Σήμερα,Δευτέρα (24.3.2025), ο γιος του «εγκεφάλου» της απαγωγής και της δολοφονίας του 26χρονου Μάριου Παπαγεωργίου θα βρεθεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών. Ο Μάριος, γιος της οδοντιάτρου Βαρβάρας Θεοδωράκη, είχε απαχθεί και δολοφονηθεί τον Αύγουστο του 2012, με τη σορό του να μην έχει εντοπιστεί ποτέ. Δώδεκα χρόνια μετά την τραγική αυτή υπόθεση, η μητέρα συνεχίζει τον αγώνα της για δικαιοσύνη με τη βοήθεια του δικηγόρου της.
Στο εδώλιο σήμερα θα καθίσει επίσης ένας απόστρατος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ.,που είναι γιος αυτού που θεωρείται εγκέφαλος πίσω από την απαγωγή και το έγκλημα κατά του Μάριου.
Όπως αναφέρεται στο βούλευμα των Συμβούλων Εφετών Αθηνών,ο συγκεκριμένος κατηγορούμενος καλείται να δικαστεί «ως υπαίτιος ότι στη Νέα Σμύρνη Αττικής,στις 9 Αυγούστου 2012,προκάλεσε άλλους να συμμετάσχουν στην παράνομη πράξη αρπαγής κατά συναυτουργία». Ο πατέρας είχε σχεδιάσει την απαγωγή σε συνεργασία με τη μητέρα τους και ο κατηγορούμενος προσέφερε υλική υποστήριξη πριν από την εκτέλεση αυτής της πράξης.
Σύμφωνα με το βούλευμα: «Ο κατηγορούμενος τηλεφώνησε στο θύμα το βράδυ εκείνης της ημέρας στις 21:54 για να επιβεβαιώσει ότι ο Μάριος θα πήγαινε στο προκαθορισμένο ραντεβού με τον πατέρα του». Με αυτόν τον τρόπο συνέβαλε στους γονείς και τους συνεργούς τους εξασφαλίζοντας την παρουσία του θύματος.
Ακολούθως αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους οι Σύμβουλοι Εφετών πιστεύουν ότι ο αποστρατευμένος αστυνομικός γνώριζε τα σχέδια για την απαγωγή προκειμένου να ζητηθούν λύτρα από τη μητέρα. «Σε τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με φίλους του θύματος διερευνούσε τις πληροφορίες σχετικά με την εξαφάνιση», ενώ σε επαφή που είχε με τον πατέρα διαδίδει ψευδείς ειδήσεις στους φίλους προσπαθώντας έτσι να δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις σχετικά με τις συνθήκες γύρω από την εξαφανισμένη ζωή του Μάριου.
