Στογιάννη για Κωνσταντίνου: Η Μεγάλη Καρδιακή Αγάπη μιας Αρχόντισσας

Η Δήμητρα Στογιάννη μιλά για την καριέρα και τις αναμνήσεις της

Η Δήμητρα Στογιάννη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή Breakfast@Star το πρωί της Τετάρτης, όπου μοιράστηκε με ειλικρίνεια και ζεστασιά την προσωπική και επαγγελματική της διαδρομή. Ανάμεσα σε άλλες αναφορές,εξέφρασε τη συγκίνησή της για τη συνεργασία της με την Καίτη Κωνσταντίνου,επισημαίνοντας τη βαθιά σχέση που είχαν καθώς και την επιρροή που άφησε η αείμνηστη ηθοποιός στη ζωή και την καριέρα της.

Αναμνήσεις από την «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» και η απώλεια της Καίτης Κωνσταντίνου

Συγκεκριμένα, η Δήμητρα Στογιάννη δήλωσε: «Στα γυρίσματα του «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» περάσαμε υπέροχα. Με τον Μιχάλη Ρέππα και τον Θανάση Παπαθανασίου είναι πάντα σαν να είμαστε σε παιδική χαρά. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν σχέδια για δεύτερη σεζόν· εγώ είμαι απλά μια ηθοποιός που αν μου ζητήσουν να συμμετάσχω… θα το κάνω».

“Με την Καίτη Κωνσταντίνου είχα μια μεγάλη καρδιακή αγάπη. Ήταν πραγματικά αρχόντισσα και κυρία.Μάλιστα τότε που συνεργαζόμασταν εγώ μόλις είχα ξεκινήσει κι εκείνη με είχε προτείνει για διάφορες δουλειές. Στην δεύτερη μου δουλειά δηλαδή εκείνη ήταν αυτή που με πρότεινε κι έτσι πήρα έναν ρόλο.”

Για τη συμμετοχή ως guest στη σειρά «Το σόι σου»

“Ακόμα πολλοί άνθρωποι με σταματούν στο δρόμο λόγω του guest ρόλου μου στο «Σόι σου». Θα ήθελα πολύ να επιστρέψει αυτή η σειρά γιατί ο κόσμος συνεχίζει να παρακολουθεί τις επαναλήψεις με μεγάλο ενδιαφέρον. Αν υπάρξουν νέα επεισόδια πιστεύω ότι το κοινό θα τα υποδεχτεί θερμά.” πρόσθεσε επίσης η Δήμητρα Στογιάννη στην κάμερα του ψυχαγωγικού προγράμματος του STAR.