«Συγκλονίζει η Φωτεινή Μπαξεβάνη: “Δεν ήξερα για την ασθένεια της Καίτης Κωνσταντίνου – Θα ήθελα να την επισκεφτώ για μπιρίμπα”»

Συγκινητική δήλωση της Φωτεινής Μπαξεβάνη για την απώλεια της Καίτης Κωνσταντίνου

Η Φωτεινή Μπαξεβάνη παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Super Κατερίνα, όπου συνομίλησε με τη δημοσιογράφο Μαρία Κοκολάκη το πρωί της Δευτέρας στον Alpha. Στη διάρκεια της συνομιλίας, η ηθοποιός αναφέρθηκε στην πρόσφατη απώλεια της αγαπημένης φίλης και συνεργάτιδάς της, Καίτης Κωνσταντίνου, που έφυγε από τη ζωή την προηγούμενη Δευτέρα σε ηλικία 61 ετών, μετά από μάχη με τον καρκίνο.

Οι δύο αυτές γυναίκες είχαν σημειώσει μεγάλη επιτυχία μέσα από τη συμμετοχή τους στη σειρά «Εγκλήματα»,όπου υποδύθηκαν τις «Πέπη» και «Σωσώ»,δημιουργώντας ένα από τα πιο εμβληματικά δίδυμα στην κωμική μυθοπλασία.

Μπαξεβάνη για Κωνσταντίνου: ««Είχαμε χαθεί για λίγο χρονικό διάστημα. Δεν είχα μιλήσει μαζί της τα τελευταία 2 – 3 χρόνια. Ήμουν πολύ λυπημένη. Θα ήθελα να το είχα γνωρίσει»

“Ήταν ένα ξαφνικό γεγονός για μένα γιατί δεν γνώριζα ότι ήταν άρρωστη. Ήταν σοκαριστικό αυτό που συνέβη.Οι άνθρωποι που έχουμε συνδεθεί και μοιραστεί στιγμές είναι πάντα στις καρδιές μας.”

“Δυστυχώς είχαμε απομακρυνθεί τελευταία και δεν επικοινωνούσαμε τα τελευταία χρόνια. Αυτό με στεναχώρησε πολύ γιατί θα ήθελα να το γνωρίζω νωρίτερα.”

“Το σοκ ήταν μεγάλο.Σκέφτεσαι όλα όσα έχετε περάσει μαζί στο παρελθόν και αναρωτιέσαι αν θα μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό.”

“Θα ήθελα πραγματικά να την επισκεφτώ ξανά ώστε να παίξουμε κάποιες παλιές μας παιχνίδια όπως η μπιρίμπα και να περάσουμε ευχάριστες στιγμές μαζί”.