Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: 16 οδηγοί συνελήφθησαν σε μία μόνο ημέρα χωρίς δίπλωμα!

Σύλληψη 16 Οδηγών Χωρίς Άδεια Οδήγησης στη Θεσσαλονίκη

Το Σάββατο (22.03.25), οι αρχές της Θεσσαλονίκης προχώρησαν στη σύλληψη 16 ατόμων που οδηγούσαν χωρίς έγκυρη άδεια οδήγησης. Οι δικογραφίες που σχηματίστηκαν εις βάρος τους έχουν ήδη υποβληθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα της πόλης.

Η αστυνομία τονίζει ότι οι έλεγχοι από τις υπηρεσίες της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης θα συνεχιστούν με στόχο την ασφάλεια και την προστασία όλων των χρηστών του οδικού δικτύου, τη συμμόρφωση με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων.