Στη Ρωσία, ένας 49χρονος άνδρας από τη χώρα αυτή εκδίδεται ύστερα από γνωμοδότηση των δικαστών του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης. Κατηγορείται για απιστία που ανέρχεται σε 50 εκατομμύρια ρούβλια εις βάρος της επιχείρησης στην οποία εργάζονταν ως διευθυντής. Ο συγκεκριμένος Ρώσος υπήκοος συνελήφθη τον περασμένο Μάρτιο, όταν προσπάθησε να εισέλθει στο Άγιον Όρος και αποκαλύφθηκε ότι εκκρεμούσε διεθνές ένταλμα σύλληψης εναντίον του για την απάτη που είχε διαπράξει στη Ρωσία.
Κατά τη διάρκεια της ακρόασης ενώπιον του Δικαστικού Συμβουλίου, αρνήθηκε τις κατηγορίες, υποστηρίζοντας ότι αυτός ήταν που αποκάλυψε μια μεγάλη κλίμακας υπεξαίρεση που είχε διαπράξει η προηγούμενη διοίκηση της εταιρείας. Επιπλέον, εξέφρασε την επιθυμία να μην εκδοθεί στη Ρωσία, καθώς ανησυχεί ότι δεν θα έχει δίκαιη δίκη στην πατρίδα του.«Δούλευα σκληρά και με τον νόμο στη Ρωσία. Μετέφερα τα χρήματά μου στην Ελλάδα έως το 2022. Ήρθα γιατί είχα βίζα κι αγόρασα ένα ακίνητο στην Κέρκυρα. Έχω άδεια παραμονής και ζω μόνιμα στην Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο», δήλωσε μεταξύ άλλων.
