Αποκαλύψεις από το Νέο Ηχητικό Ντοκουμέντο της Βραδιάς του Δυστυχήματος στα Τέμπη
Ένα πρόσφατα αποκαλυφθέν ηχητικό ντοκουμέντο σχετικά με την τραγική βραδιά των Τεμπών ρίχνει φως στην πλήρη ασυνενοησία που επικρατούσε εκείνη τη στιγμή. Το εν λόγω ηχητικό καταγράφει τον διάλογο μεταξύ του σταθμάρχη και του υπεύθυνου ρυθμιστή έλξης από τη Θεσσαλονίκη.
Από τις συνομιλίες που διαδραματίστηκαν, γίνεται σαφές ότι οι δύο άνδρες δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν για το αν έπρεπε να διακοπεί η ηλεκτροδότηση μετά το δυστύχημα. Ο σταθμάρχης ανέλαβε πρωτοβουλίες, παρά το γεγονός ότι δεν ήταν στη δικαιοδοσία του να αποφασίζει. Ο ρυθμιστής παρατήρησε δύο ενδείξεις: μία για βραχυκύκλωμα στις 23:18 και μία άλλη που αφορούσε έναν διακόπτη. Επικοινώνησε άμεσα με τον σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος φαίνεται να μην είχε πλήρη αντίληψη της κατάστασης.
Στον διάλογό τους, ο ρυθμιστής προσπαθεί να κατανοήσει τι συνέβη, ενώ ο σταθμάρχης αρχικά ζητάει την κοπή του ρεύματος και στη συνέχεια αλλάζει γνώμη.
“Πρέπει να κόψετε το ρεύμα”
“Να κόψουμε το ρεύμα; Έχει γίνει εκτροχίαση στα Τέμπη…”
Η συνομιλία αποδεικνύει ότι ο σταθμάρχης δεν μπορούσε να απαντήσει αν είχε περάσει άλλο τρένο από εκείνη την περιοχή ή αν υπήρχε κάποιο προγραμματισμένο δρομολόγιο.Αναφέρει μάλιστα ότι η Πυροσβεστική τον ενημέρωσε για εκτροχιασμό.
Διάλογος: Ρυθμιστής έλξης: Παρακαλώ Σταθμάρχης: Ναι, εδώ Λάρισα είμαι. Ρυθμιστής έλξης: Γεια σας.Σταθμάρχης: Πρέπει να κόψετε το ρεύμα. Ρυθμιστής έλξης: Να κόψουμε; Σταθμάρχης: Έχει γίνει εκτροχιασμός...
Ο διάλογος συνεχίζεται με τον Ρυθμιστή και τον Σταθμάρχη να προσπαθούν μάταια να συνεννοηθούν σχετικά με τις επόμενες κινήσεις τους σε μια κατάσταση γεμάτη αβεβαιότητα.
