Θεσσαλονίκη: Απεργία ταξί τη Μεγάλη Δευτέρα – Χάος στους δρόμους!

Απεργία Ταξί στη Θεσσαλονίκη τη Μεγάλη Δευτέρα

Η Θεσσαλονίκη θα βιώσει έλλειψη ταξί τη Μεγάλη Δευτέρα, 14 Απριλίου, καθώς οι οδηγοί θα συμμετάσχουν σε 24ωρη απεργία. Η κινητοποίηση αυτή θα διαρκέσει από τις 5 το πρωί της Δευτέρας μέχρι τις 5 το πρωί της Μεγάλης Τρίτης,15 Απριλίου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Σωματείου Ταξί Θεσσαλονίκης, οι ιδιοκτήτες των ταξί εκφράζουν την αντίθεσή τους στις αυξημένες χρεώσεις στάθμευσης στο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Παράλληλα, καταγγέλλουν την «υποκλοπή μεταφορικού έργου από ιδιώτες» και ζητούν άμεσες λύσεις στα προβλήματα που τους απασχολούν.