Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη για την Μνήμη των 57 Θυμάτων
Πενήντα επτά φαναράκια «πέταξαν» στον ουρανό της Θεσσαλονίκης, αμέσως μετά την έναρξη του συλλαλητηρίου που διοργανώθηκε στην πόλη. Χιλιάδες πολίτες συμμετείχαν ξανά στη διαδήλωση για τους 57 ανθρώπους που χάθηκαν στην τραγωδία των Τεμπών. Οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας, καθώς και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπως η Λάρισα και η Πάτρα, είναι γεμάτοι από κόσμο που διαδηλώνει για τους αδικοχαμένους από το σιδηροδρομικό δυστύχημα εκείνης μοιραίας νύχτας στις 28 Φεβρουαρίου 2023.
Μόλις λίγες ημέρες μετά το επετειακό συλλαλητήριο που γιορτάστηκε δύο χρόνια μετά την τραγωδία, σήμερα (05.03.2025) στις 19:00 συγκεντρώθηκαν εκ νέου μέλη συνδικαλιστικών οργανώσεων, εργατικών σωματείων και φοιτητών. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρίσκονται και μαθητές όλων των ηλικιών οι οποίοι κρατούν πλακάτ αφιερωμένα στις 57 ψυχές που θρηνεί η χώρα μας εδώ και δύο χρόνια.
Η συγκέντρωση πραγματοποιείται μπροστά από τα γραφεία του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι το απόγευμα κατατέθηκε πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης στη Βουλή από τα κόμματα ΠΑΣΟΚ,ΣΥΡΙΖΑ,Πλεύση Ελευθερίας και Νέα Αριστερά με τη συζήτηση να ξεκινάει σήμερα.
Αναμένονται πορείες στο κέντρο της πόλης ενώ έχει αποκλειστεί η οδός Εγνατία στο ύψος της Αριστοτέλους. Δύο σταθμοί του μετρό έχουν κλείσει λόγω των συγκεντρώσεων. Μεγάλο πλήθος βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη στην πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα αλλά και σε Ναύπλιο, Λάρισα και Πάτρα.
