«Θεσσαλονίκη: Σοκαριστική επίθεση σε διανομέα με γκασμά και σφυρί – «Θα μπορούσα να είχα πεθάνει» αποκαλύπτει το θύμα στο newsit.gr»

Σοκαριστική Επίθεση σε Διανομέα στη Θεσσαλονίκη

Ένας διανομέας από τη Θεσσαλονίκη περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες την επίθεση που δέχθηκε από έναν άνδρα, όπως αναφέρει το newsit.gr. Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής (13.04.25) στην οδό Δεληγιώργη, κατά τη διάρκεια παράδοσης παραγγελίας σε πελάτη.

«Ψυχολογικά δεν είμαι καλά, με έχει πιάσει ένας φόβος. Δεν ξέρω από αύριο που θα ξαναβγώ στη δουλειά τι θα αντιμετωπίσω», δήλωσε αρχικά στο newsit.gr ο 49χρονος διανομέας.

Όπως εξήγησε, όταν έφτασε στον προορισμό του για να παραδώσει την παραγγελία του, έστειλε μήνυμα στην εταιρεία του για να εντοπιστεί ο πελάτης. Τότε εμφανίστηκε ένας άγνωστος και απαιτητικά του ζήτησε να φέρει έναν καφέ από κοντινό κατάστημα.

Ο διανομέας ανέφερε ότι όταν τον ενημέρωσε ότι ήταν απασχολημένος και δεν μπορούσε να τον εξυπηρετήσει, ο άνδρας «πήγε δίπλα στο σπίτι του και πήρε μια καρέκλα γραφείου την οποία πέταξε πάνω μου». Ευτυχώς φορούσε κράνος και μπουφάν μηχανής και δεν τραυματίστηκε σοβαρά αλλά ένιωσε σοκ.

Μέχρι να καταλάβει τι είχε συμβεί, ο επιτιθέμενος πλησίασε ξανά και έριξε το μηχανάκι του στο δρόμο «και άρχισε να το σέρνει». Όταν προσπάθησε να ζητήσει εξηγήσεις, τον έσπρωξε με αποτέλεσμα να πέσει κάτω και ελαφρά χτύπησε στο χέρι και στο πόδι. «Μόλις σηκώθηκα πήγε σε ένα πάγκο μπροστά από το σπίτι του κι άρπαξε έναν γκασμά για να με απειλήσει», πρόσθεσε.

Ο διανομέας υποστήριξε ότι ο δράστης είναι γνωστός στην περιοχή: «Ανέβαινε στα αυτοκίνητα κρατώντας σφυρί,πηδούσε από τη μία στέγη στην άλλη κι έριχνε πέτρες παντού». Ακόμη είπε πως κάλεσε δύο φορές την αστυνομία η οποία ήρθε μετά από 14 λεπτά. Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν βρήκαν τον δράστη με κλαδευτήρια και χαρτοκόπτες στα χέρια ενώ αρχικά προβάλλοντας αντίσταση συνελήφθη τελικά.

“Ενημερώθηκα ότι δύο μέρες πριν είχε επιτεθεί με μαχαίρι σε άλλο διανομέα”, σημείωσε προσθέτοντας πως εκείνος δεν υπέβαλε μήνυση για το περιστατικό. Παράλληλα εξέφραζε απογοήτευση προς την εταιρεία όπου εργάζεται λέγοντας πως κανείς δεν επικοινώνησε μαζί του μετά την επίθεση.

“Το παράπονό μου είναι ότι έχουν περάσει δύο ημέρες χωρίς κανείς απ’ την εταιρεία που γνωρίζει τι συνέβη να επικοινωνήσει μαζί μου”, τόνισε χαρακτηριστικά καθώς ακόμα λάμβανε παραγγελίες ενώ ήταν στο Αστυνομικό Τμήμα.

Τέλος εξέφραζε φόβους σχετικά με τις πιθανές επόμενες κινήσεις αυτού του ανθρώπου: “Είμαι τρομοκρατημένος· θα μπορούσα πραγματικά να έχω χάσει τη ζωή μου”. Ανήκει στους ανθρώπους που πιστεύουν πως τέτοιες συμπεριφορές πρέπει ν’ αντιμετωπιστούν σοβαρά ώστε ν’ αποτραπούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.