Θεσσαλονίκη: Τραγικός θάνατος 62χρονου ψαρά στη Βόλβη κατά τη διάρκεια της αλιευτικής του δραστηριότητας

Θλιβερό συμβάν στη λίμνη Βόλβη

Στη Θεσσαλονίκη, μια τραγική είδηση ήρθε στο φως καθώς ένας 62χρονος ψαράς βρέθηκε χωρίς ζωή. Το περιστατικό συνέβη σήμερα, Παρασκευή (04.04.2025),όταν ο άνδρας πήγε στη λίμνη για να συγκεντρώσει τα δίχτυα του και υπέστη απώλεια συνείδησης.

Από τις πληροφορίες που παρέχει η Ελληνική Αστυνομία, δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποδεικνύουν εγκληματική ενέργεια και φαίνεται ότι ο θάνατός του προήλθε από φυσικά αίτια.