Θλιβερό συμβάν στη λίμνη Βόλβη
Στη Θεσσαλονίκη, μια τραγική είδηση ήρθε στο φως καθώς ένας 62χρονος ψαράς βρέθηκε χωρίς ζωή. Το περιστατικό συνέβη σήμερα, Παρασκευή (04.04.2025),όταν ο άνδρας πήγε στη λίμνη για να συγκεντρώσει τα δίχτυα του και υπέστη απώλεια συνείδησης.
Από τις πληροφορίες που παρέχει η Ελληνική Αστυνομία, δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποδεικνύουν εγκληματική ενέργεια και φαίνεται ότι ο θάνατός του προήλθε από φυσικά αίτια.
