Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: Γυναίκα βρέθηκε στον Θερμαϊκό
Το πρωί της Πέμπτης, ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη όταν μια γυναίκα εντοπίστηκε να επιπλέει στα νερά του Θερμαϊκού Κόλπου. Η ταυτότητά της παραμένει άγνωστη μέχρι στιγμής.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, η γυναίκα ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της από την περιοχή κοντά στο γερμανικό προξενείο, στην νέα παραλία της πόλης.
Η ειδοποίηση για το συμβάν έγινε στις 7:30 το πρωί από πολίτη και αμέσως ξεκίνησε η διαδικασία διάσωσης. Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τη γυναίκα και την μετέφερε στο νοσοκομείο «Ο Άγιος Δημήτριος». Όπως ανέφερε το thesstoday.gr, η γυναίκα φέρεται να ένιωσε αδιαθεσία πριν πέσει στη θάλασσα. Περαστικός που αντιλήφθηκε την κατάσταση κάλεσε τις Αρχές για βοήθεια.
