«Οι γονείς μου είχαν Άγιο, είναι καλά» είναι οι πρώτες δηλώσεις της κόρης του ζευγαριού που ενεπλάκη σε σοβαρό τροχαίο το απόγευμα της Τρίτης (15/4/25) στην Εγνατία Οδό, κοντά στα διόδια του Πολυμύλου στην περιοχή Κοζάνης. Το θανατηφόρο περιστατικό σημειώθηκε λίγο πριν τις 4 το απόγευμα, υπό συνθήκες εξαιρετικά περιορισμένης ορατότητας λόγω πυκνής ομίχλης.Δυστυχώς, δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και πέντε ακόμη τραυματίστηκαν.
Οι διασώστες ανακάλυψαν δύο απανθρακωμένα σώματα μέσα σε ένα από τα εμπλεκόμενα αυτοκίνητα κοντά στα διόδια του Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό, στο τμήμα που συνδέει τη Βέροια με την Κοζάνη. Μάρτυρες ανέφεραν ότι ένα επιβατικό όχημα δεν κατάφερε να περάσει από τη λωρίδα e-pass και ο οδηγός έκανε όπισθεν,συγκρούοντας με το αυτοκίνητο πίσω του πριν χτυπηθεί από φορτηγό.
Οι αρχές διερευνούν αν ο οδηγός του φορτηγού μπήκε παράνομα στη λωρίδα e-pass, όπου η είσοδος για βαρέα οχήματα απαγορεύεται αυστηρά.Η σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα να παρασυρθούν τα ΙΧ και το φυλάκιο των διοδίων. Ο οδηγός έχει ήδη τεθεί υπό κράτηση.
Η κόρη του ζευγαριού που βγήκε ζωντανή αλλά τραυματισμένη περιέγραψε στο newsit.gr: «Τους γονείς μου τους τράκαρε η αμέσως επόμενη νταλίκα». Σύμφωνα με την ίδια, «οι γονείς μου είχαν Άγιο», καθώς ήταν μπροστά τους μια νταλίκα που είχε σταματήσει λόγω ενός προηγούμενου ατυχήματος στα διόδια. Ο πατέρας της άφησε μια ασφαλή απόσταση αλλά τον χτύπησε η επόμενη νταλίκα πίσω του. Οι γονείς έχουν υποστεί ελαφρούς τραυματισμούς: η μητέρα έχει έναν κάταγμα στη μέση και ο πατέρας χρειάστηκε ράμματα στο κεφάλι.
Μετά το συμβάν δημιουργήθηκαν μεγάλες ουρές κυκλοφορίας, προκαλώντας μεγάλη ταλαιπωρία στους οδηγούς που βρίσκονταν στον δρόμο εκείνη την ώρα.
