Συνάντηση του Προέδρου Τραμπ με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ
Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ, είχε μια συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε. Πριν κλείσουν οι πόρτες στο Οβάλ Γραφείο, οι δύο ηγέτες απευθύνθηκαν στους δημοσιογράφους που κάλυπταν την εκδήλωση. “Θα συζητήσουμε για την κατάσταση στην Ουκρανία και τη Ρωσία”, δήλωσε ο Τραμπ στην αρχή της συνάντησης, προσθέτοντας ότι “θέλουμε να βρούμε μια λύση”.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, ο Τραμπ ανέφερε ότι πιστεύει πως “τα πράγματα εξελίσσονται θετικά στη Ρωσία” εν μέσω “πολύ σημαντικών διαβουλεύσεων με τον Πούτιν και άλλους αξιωματούχους”, όπως τις χαρακτήρισε.
“Ελπίζω ότι θα πάρει τις σωστές αποφάσεις”, πρόσθεσε αναφερόμενος στη ρωσική πλευρά. Στους δημοσιογράφους που βρίσκονταν στην αίθουσα είπε ότι θα ήθελε πολύ να έχει μια συνάντηση με τον Βλαντίμιρ Πούτιν προκειμένου να τερματιστούν οι συγκρούσεις στην Ουκρανία. “Πρέπει όμως να το κάνουμε γρήγορα”, υπογράμμισε.
Όπως ανέφερε το πρακτορείο Reuters, ο Τραμπ σχολίασε πως ο Πούτιν είχε κάνει μια δήλωση που ήταν υποσχετική αλλά όχι ολοκληρωμένη και εξέφρασε την προθυμία του να μιλήσει μαζί του για την επίτευξη μιας κατάπαυσης πυρός. “Ελπίζω η Ρωσία να ενεργήσει σωστά”, είπε χαρακτηριστικά.
Σε ερώτηση σχετικά με αυτό το θέμα, ο Πούτιν εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι η Ρωσία δεν θα επιτεθεί στους συμμάχους των ΗΠΑ. “Δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να συμβεί. Θα φροντίσουμε ώστε κάτι τέτοιο να μην γίνει”, δήλωσε.
Επιπλέον, ο Τραμπ χαρακτήρισε ως “άδικη” τη συνεργασία μεταξύ ΗΠΑ και Ευρωπαίων συμμάχων σε ζητήματα ασφάλειας στον Ατλαντικό χώρο. “Βρισκόμαστε από την άλλη πλευρά του ωκεανού,” σημείωσε αναφερόμενος στην Ευρώπη. “Και αυτοί είναι ακριβώς δίπλα μας”.
