Ο Ντόναλντ Τραμπ προγραμματίζει νέα επικοινωνία με τον Πρόεδρο Ζελένσκι
Λίγο μετά τις ανακοινώσεις της Σαουδικής Αραβίας σχετικά με τη συμφωνία ΗΠΑ-Ουκρανίας, ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε έτοιμος να καλέσει ξανά τον Ουκρανό Πρόεδρο, Βολοντίμιρ Ζελένσκι στον Λευκό Οίκο. «Συμφωνήσαμε πριν από λίγο για την Ουκρανία και την κατάπαυση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Τραμπ και πρόσθεσε: «Ελπίζω ότι και ο Πρόεδρος Πούτιν θα συμφωνήσει».
«Θέλουμε να βάλουμε τέλος στον πόλεμο στην Ουκρανία», υπογράμμισε. Επιπλέον, δήλωσε ότι σκοπεύει να έχει συνομιλίες με τον Πούτιν, αλλά προειδοποίησε ότι «χρειάζονται δύο για να χορέψουν τανγκό». Εξέφρασε επίσης την ελπίδα του για μια πλήρη κατάπαυση του πυρός μέσα στις επόμενες ημέρες.
