Βίαια επεισόδια στη Θεσσαλονίκη: Μολότοφ και πετροπόλεμος στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη

Επεισόδια ξέσπασαν στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου για την τραγωδία στα Τέμπη

Το βράδυ της Παρασκευής (7/3/25), καθώς το συλλαλητήριο για την τραγωδία στα Τέμπη ήταν σε πλήρη εξέλιξη, σημειώθηκαν επεισόδια στη Θεσσαλονίκη. Μετά την παρέλαση στο Διοικητήριο και ενώ μεγάλο τμήμα των διαδηλωτών κινούνταν στην οδό Αγίου Δημητρίου, μια ομάδα ατόμων με καλυμμένα πρόσωπα επιτέθηκε στους αστυνομικούς των ΜΑΤ χρησιμοποιώντας διάφορα αντικείμενα.

Οι δυνάμεις της αστυνομίας αντέτειναν με κρότου λάμψης και δακρυγόνα, οδηγώντας σε ανταλλαγή μολότοφ και πετροπόλεμο.Ως αποτέλεσμα αυτής της έντασης, η πορεία «κόπηκε» στα δύο.

Από τις ρίψεις μολότοφ προκλήθηκαν φωτιές σε απορρίμματα που βρίσκονταν σε κάδο, ενώ οι κουκουλοφόροι κατέστρεψαν τζαμαρία καταστήματος εστίασης.

Τα επεισόδια που ξεκίνησαν από την οδό Αγίου Δημητρίου επεκτάθηκαν μέχρι τις περιοχές Εγνατία και Καμάρα. Σε μια συμβολική κίνηση μετά από τη σύγκρουση,οι διαδηλωτές σήκωσαν τα χέρια τους ψηλά καθώς πλησίαζαν προς τις δυνάμεις των ΜΑΤ στην οδό Αγγελάκη. Οι διαδηλωτές βρέθηκαν πολύ κοντά στις αστυνομικές δυνάμεις φωνάζοντας συνθήματα με τα χέρια τους υψωμένα.

Η Αστυνομία προχώρησε σε εννέα προσαγωγές σχετικά με τα επεισόδια.Μετά τις 11 το βράδυ οι δρόμοι αποκαταστάθηκαν για κυκλοφορία, ωστόσο παρέμεναν κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου» και «Συντριβάνι». Νωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί μεγάλη κινητοποίηση από σωματεία, εργαζόμενους και φοιτητές που συγκεντρώθηκαν στο Άγαλμα Βενιζέλου πριν κατευθυνθούν προς τον ΟΣΕ.