Συγκίνηση και Συμπαράσταση από τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Ακόμα δεν είδες τίποτα» την Κυριακή (2/3), ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης εξέφρασε με έντονα συναισθήματα την αλληλεγγύη του προς τους γονείς που θρηνούν τα παιδιά τους μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ενώ εξήγησε και τους λόγους που συμμετείχε στο συλλαλητήριο στην πλατεία Συντάγματος.
Η δήλωση του Βλαδίμηρου Κυριακίδη
«Όλοι ήμασταν εκεί! Εκείνοι που έλειπαν ήταν οι ψυχές που χάθηκαν.Θα επιθυμούσα να ήταν κι αυτοί παρόντες, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον πόνο των γονιών. Ως ηθοποιός μπορώ να μπαίνω στη θέση άλλων ανθρώπων και σκέφτηκα: “αν είχα ένα παιδί και το έχανα, πώς θα αντέχαμε;”.Για αυτόν τον λόγο, η παρουσία μας εκεί ήταν αναγκαία. Κατέβηκα στο Σύνταγμα για να δείξω τη στήριξή μου στους γονείς που έχουν υποστεί αυτήν την απώλεια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
