Επιστροφή τραυματία από τη Βόρεια Μακεδονία μετά την καταστροφική πυρκαγιά
Ένας 22χρονος τραυματίας από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Άνγκελ Μίτεφ, που νοσηλευόταν στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, επέστρεψε το βράδυ της Τετάρτης (26 Μαρτίου) στα Σκόπια. Ο Μίτεφ είχε υποστεί σοβαρά εγκαύματα κατά την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε νυχτερινό κέντρο στο Κότσανι τα ξημερώματα της 16ης Μαρτίου. Μαζί του μεταφέρθηκαν και άλλοι έξι τραυματίες με αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας.
Στο αεροδρόμιο των Σκοπίων τον υποδέχθηκαν σημαντικές προσωπικότητες όπως ο υπουργός Εξωτερικών Τίμτσος Μουτσούνσκι και ο υπουργός Υγείας Άρμπεν Ταραβάρι.
Η φονική πυρκαγιά στο Κότσανι
Η καταστροφική φωτιά που ξέσπασε στο νυχτερινό κέντρο του Κότσανι είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 59 ανθρώπων, κυρίως νέων, με περίπου 200 άτομα να έχουν υποστεί τραύματα.
Αμέσως μετά την επιστροφή του στα Σκόπια, ο Άνγκελ Μίτεφ μεταφέρθηκε σε τοπικό νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Υγείας της χώρας, αναμένεται να πάρει εξιτήριο την Πέμπτη και να επιστρέψει στην οικογένειά του.
Συνολικά,η Ελλάδα φιλοξένησε 12 εγκαυματίες από αυτή την τραγωδία. Από αυτούς, πέντε εισήχθησαν στα νοσοκομεία Παπανικολάου και 424 στη Θεσσαλονίκη ενώ επτά ακόμη παρέμειναν για θεραπεία στα νοσοκομεία στην Αθήνα (401 και 251). Αυτή τη στιγμή οι ένδεκα παραμένουν υπό παρακολούθηση στις ελληνικές υγειονομικές μονάδες.
Επιστροφές άλλων τραυματιών
Mαζί με τον Άνγκελ Μίτεφ επέστρεψαν επίσης τέσσερις ακόμα επιζώντες που είχαν νοσηλευτεί σε ισπανικά νοσοκομεία το βράδυ της Τετάρτης. Επιπλέον, ένας άλλος ασθενής έφτασε πίσω στη χώρα το βράδυ της Τρίτης (25/3) αφού είχε λάβει θεραπεία στο Βελιγράδι. Όλοι τους είναι σε καλή κατάσταση.
Ο υπουργός Υγείας δήλωσε ότι συνολικά 23 θύματα εξακολουθούν να βρίσκονται σε θεραπευτικά ιδρύματα στη Βόρεια Μακεδονία ενώ άλλα 104 άτομα έχουν μεταφερθεί για περίθαλψη σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Ανάμεσα τους υπάρχουν τέσσερις ασθενείς που βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
