Η Ναταλία Γερμανού αποθεώνει τη Φαίη Σκορδά για το φινάλε του “Buongiorno”: “Απόλυτη αξιοπρέπεια, φινέτσα και ψυχραιμία”

Η Ναταλία Γερμανού, μέσα από την εκπομπή της «Καλύτερα δε γίνεται» το απόγευμα του Σαββάτου, σχολίασε το φινάλε του «Buongiorno», με αφορμή την τελευταία εμφάνιση της Φαίης Σκορδά στο MEGA. Η παρουσιάστρια εστίασε στον τρόπο με τον οποίο η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό, τονίζοντας την ψυχραιμία, την αξιοπρέπεια και τη στάση που τήρησε έως το τέλος.

Η τηλεοπτική παρέα της Ναταλίας Γερμανού ανέλυσε την τελευταία εκπομπή της Φαίης Σκορδά. Ο Άγγελος Βουράκης ήταν ο πρώτος που υπογράμμισε την πορεία του «Buongiorno». «Ήταν μια εκπομπή που δεν έκανε λάθη αυτά τα δύο χρόνια. Επίσης, απέφυγε τις παγίδες που συχνά πέφτουμε στην τηλεόραση, όπως την κανονικοποίηση κακοποιητικού λόγου ή την προβολή αρνητικών προτύπων. Το απέφυγε αυτό, ακόμη και με κόστος για την ίδια, κάτι που είναι πολύ σημαντικό».

Διαβάστε:
Έριξε αυλαία το “Buongiorno” με τη Φαίη Σκορδά συγκινημένη: “Όλα για κάποιο λόγο γίνονται, υποσχέθηκα ότι θα κλείσω με ένα υπέροχο χαμόγελο” (Βίντεο)

Ναταλία Γερμανού: “Χωρίς μπηχτές, χωρίς μομφές, χωρίς μελοδράματα, χωρίς τίποτα”

Η Ναταλία Γερμανού τάχθηκε απόλυτα υπέρ της άποψης του συνεργάτη της, δηλώνοντας ότι τα λόγια του για την ποιότητα της εκπομπής την εκφράζουν πλήρως. «Συμφωνώ απόλυτα με τον Άγγελο. Κάθε του λέξη με εκφράζει για την ποιότητα του “Buongiorno”».

Στη συνέχεια, η παρουσιάστρια εστίασε ξεχωριστά στην αποχαιρετιστήρια στάση της Φαίης Σκορδά, επισημαίνοντας πως ο αποχαιρετισμός της πραγματοποιήθηκε χωρίς υπαινιγμούς, υπερβολές ή έντονες συναισθηματικές εξάρσεις. «Θα προσθέσω την απόλυτη αξιοπρέπεια, φινέτσα και ψυχραιμία με την οποία αποχαιρέτησε η οικοδέσποινα, χωρίς μπηχτές, χωρίς μομφές, χωρίς μελοδράματα, χωρίς τίποτα. Ήταν μια κυρία σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας της εκπομπής», τόνισε η Ναταλία Γερμανού.