«Αναρχία στους δρόμους: Κηφισός στο κόκκινο, ασφυξία στις εξόδους της Αττικής – Η έξοδος των εκδρομέων συνεχίζεται»

Μεγάλη Τετάρτη: Κίνηση στους Δρόμους

Σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη (16.04.2025), η κυκλοφορία στους δρόμους έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» για τους οδηγούς από το πρωί. Η ημέρα ξεκίνησε με αυξημένη κίνηση και οι μεγαλύτερες δυσκολίες παρατηρούνται στον πολυσύχναστο Κηφισό – ο κύριος οδικός άξονας της Αθήνας είναι σχεδόν αδιάβατος τόσο στην κατεύθυνση προς τα πάνω όσο και προς τα κάτω.

Η κατάσταση δεν είναι καλύτερη και στη Λεωφόρο Αθηνών,όπου τα αυτοκίνητα κινούνται με χαμηλές ταχύτητες λόγω της συνεχούς εξόδου των εκδρομέων για το Πάσχα. Επίσης, σοβαρά προβλήματα κυκλοφορίας υπάρχουν γύρω από το λιμάνι του Πειραιά.

Η έξοδος αναμένεται να φτάσει στο αποκορύφωμά της την Μεγάλη Παρασκευή.