«Κικίλιας: Χωρίς αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από 1η Μαΐου – Ανατροπή για τους ταξιδιώτες!»

Επίσκεψη Κικίλια στο Λιμάνι του Πειραιά για τις Εξόδους του Πάσχα

Σήμερα το πρωί, ο Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε επίσκεψη στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να επιβλέψει την κατάσταση κατά την έξοδο των εκδρομέων για το Πάσχα. «Με ικανοποίηση παρατηρούμε έντονη κίνηση και πλήθος ταξιδιωτών στο κύριο λιμάνι της χώρας, καθώς και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Ευχόμαστε σε όλους καλό και ασφαλές ταξίδι.Ζητώ θερμά από τους επιβάτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί τόσο κατά την αναχώρηση όσο και στην επιστροφή τους. Για τον λόγο αυτό, θα υπάρξει μόνιμη παρουσία 50 επιπλέον λιμενικών στον Πειραιά», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας.

Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε τη σημασία της ασφάλειας: «Το Λιμενικό Σώμα και οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Ναυτιλίας είναι εδώ για να εξυπηρετούν τους πολίτες με σεβασμό και εκτίμηση. Ωστόσο, οι κανόνες ασφαλείας πρέπει να τηρούνται αυστηρά από όλους μας ώστε να διασφαλιστεί η τάξη στα λιμάνια όλης της χώρας».

Αναφερόμενος στη μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% που θα ισχύσει από τις 1 Μαΐου, εξέφρασε την πεποίθηση ότι αυτή η αλλαγή θα αντικατοπτριστεί στις τιμές των εισιτηρίων: «Θα ήθελα να θυμίσω ότι υπήρχαν προαναγγελίες για αυξήσεις στα εισιτήρια από την αρχή Μαΐου. Όμως πιστεύω ότι αυτό δεν θα συμβεί πλέον λόγω αυτής της σημαντικής παρέμβασης από πλευράς κυβέρνησης καθώς επίσης και λόγω της πτώσης τιμών του πετρελαίου κατά 8%.»

«Στις επόμενες εβδομάδες έχουμε περισσότερες ανακοινώσεις σχετικά με τη στήριξη των ελληνικών οικογενειών»,πρόσθεσε ο υπουργός,σημειώνοντας πως περιμένουμε καλύτερες τιμές στα ταχύπλοα δεδομένου ότι δεν αλλάζει το καύσιμο που χρησιμοποιείται στην αγορά.

«Κατά τη διάρκεια αυτού του εορταστικού διαστήματος υπάρχουν προσφορές στην αγορά που φτάνουν έως το 30% ακόμη και μέχρι 50% για φοιτητές», κατέληξε ο Βασίλης Κικίλιας.