Απεργία και Κλιμάκωση Κινητοποιήσεων από τους Συνδικαλιστές των Ταξί
Ο πρόεδρος των ταξιτζήδων, Θύμιος Λυμπερόπουλος, ανακοίνωσε μια 24ωρη απεργία για την Μεγάλη Τρίτη (15.4.25) και προανήγγειλε περαιτέρω κινητοποιήσεις μετά το Πάσχα σχετικά με τη χρήση των λεωφορειολωρίδων. «Επικοινώνησα με τον διευθυντή του κ.Κυρανάκη για να ζητήσω εξηγήσεις. Του ανέφερα ότι οι πολίτες είναι αναστατωμένοι και φοβούνται πως η κατάσταση θα γίνει χαοτική», δήλωσε ο Λυμπερόπουλος κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του στις «Συνδέσεις» του ΕΡΤNews.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, είχε δηλώσει την Πέμπτη (10.4.25) ότι «οι λίγες δευτερόλεπτα στάσης που απαιτούνται για να επιβιβαστεί ένας επιβάτης στη λεωφορειολωρίδα δεν παρεμποδίζουν την κυκλοφορία των λεωφορείων». Ο υπουργός τόνισε πως τα ταξί εκτελούν δημόσιο συγκοινωνιακό έργο και θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στο πεζοδρόμιο ώστε οι επιβάτες να μπορούν εύκολα να εισέλθουν στα οχήματα.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπογράμμισε ότι ενώ είχε λάβει διαβεβαιώσεις από τον διευθυντή του κ. Κυρανάκη σχετικά με τις αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που είχαν συμφωνηθεί προηγουμένως με τον πρώην υφυπουργό Μεταφορών κ. Οικονόμου, ξαφνικά η κατάσταση άλλαξε χωρίς καμία ενημέρωση ή συζήτηση μαζί τους: «Δεν μπορείς έτσι απλά να αλλάξεις πολιτική χωρίς διάλογο», επισήμανε.
«Όπως είχαμε συμφωνήσει τα έμφορτα ταξί θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες», πρόσθεσε ο πρόεδρος των ταξιτζήδων, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για τις εξελίξεις αυτές μετά από μήνες συνεργασίας με το υπουργείο.
Παράλληλα ανέφερε ότι αν και υπήρξε επικοινωνία στο γραφείο του κ. Κυρανάκη όπου ειπώθηκε η φράση «γυαλιά-καρφιά», θεωρεί πως η διαρροή αυτή προέρχεται από συνεργάτες του υπουργού: «Οι πολιτικοί χάνουν την αξιοπιστία τους όταν αλλάζουν αποφάσεις χωρίς λόγο». Επίσης τόνισε τη σημασία της αποτελεσματικής μεταφοράς στην καθημερινότητα των πολιτών: «Η έρευνα του ΟΑΣΑ δείχνει ότι σε 12 αυτοκίνητα υπάρχει ένα λεωφορείο, 2-3 ταξί κι όλα τα υπόλοιπα είναι ΙΧ που εμποδίζουν τα έμφορτα ταξί».
Κλείνοντας ανακοίνωσε πως στις 15 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί προειδοποιητική 24ωρη απεργία καθώς επίσης συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Μεταφορών: «Θα απαιτήσουμε συνάντηση με τον κ. Κυρανάκη» δήλωσε χαρακτηριστικά.
