Κριτική κατά της κυβέρνησης από τον Νίκο Ανδρουλάκη στη Βαρβάκειο Αγορά
Ο Νίκος Ανδρουλάκης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της κυβερνητικής πολιτικής σήμερα στη Βαρβάκειο Αγορά, με φόντο τις τιμές των προϊόντων ενόψει Πάσχα. «Φέτος οι πολίτες αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες δυσκολίες από ποτέ, καθώς η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να προστατεύσει τους καταναλωτές από την αισχροκέρδεια και τους παραγωγούς από τις παράνομες ελληνοποιήσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Ανδρουλάκης υπογράμμισε ότι «η αγορά χρειάζεται κανόνες και όχι ασυδοσία», κατηγορώντας τη Νέα Δημοκρατία ότι εξυπηρετεί συμφέροντα που πλήττουν την καθημερινότητα και την ευημερία των Ελλήνων πολιτών. Όπως ανέφερε, ενώ η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι η οικονομία πηγαίνει καλά και ότι τα δύσκολα σχετικά με την ακρίβεια έχουν περάσει, οι πολίτες θα βρουν μπροστά τους το πιο ακριβό πασχαλινό τραπέζι στην ιστορία.
«Ποιους θα επιλέξετε να πιστέψετε; Τους μηχανισμούς προπαγάνδας ή την πραγματικότητα;», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
