Τραγικό Τροχαίο Δυστύχημα στην Εγνατία Οδό
«Τους καλούσαμε και δεν μας απαντούσαν», δηλώνουν στο newsit.gr οι συγγενείς του ζευγαριού που εγκλωβίστηκε σε ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο και έχασε τη ζωή του σε ένα σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα στα διόδια του Πολυμύλου, κοντά στην Κοζάνη. Το ρολόι έδειχνε περίπου 5 το απόγευμα της Μεγάλης Τρίτης (16.04.2025), όταν έγινε γνωστό το θανατηφόρο συμβάν που περιλάμβανε τη σύγκρουση ενός φορτηγού με δύο επιβατικά οχήματα, τα οποία τυλίχθηκαν στις φλόγες στον σταθμό διοδίων Πολυμύλου.
Πολλοί άνθρωποι άρχισαν να επικοινωνούν με συγγενείς και φίλους που γνώριζαν ότι θα βρίσκονταν εκείνη την ώρα στον συγκεκριμένο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.Ανάμεσά τους ήταν και οι δικοί του ηλικιωμένου ζευγαριού, που διαμένει μόνιμα στην Ελβετία και είχε επιστρέψει στην Ελλάδα για να περάσει τις γιορτές του Πάσχα στο χωριό τους κοντά στα Σέρβια της Κοζάνης. Ο 72χρονος Κώστας Τζιώνας μαζί με τη 69χρονη σύζυγό του Μαρία είχαν αφιχθεί στη χώρα μας νωρίς το πρωί της ίδιας ημέρας, ενοικιάζοντας αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να κατευθυνθούν στο χωριό τους για τις επόμενες ημέρες.
Το όχημά τους βρισκόταν λίγα μέτρα μακριά από τα διόδια όταν ξαφνικά το φορτηγό προσέκρουσε πάνω τους πριν συγκρουστεί με άλλο αυτοκίνητο που προπορευόταν. Τα τρία οχήματα πυρπολήθηκαν ολοσχερώς, αφήνοντας πίσω τον τραγικό απολογισμό των θανάτων των δύο ηλικιωμένων καθώς και τον τραυματισμό μιας υπαλλήλου των διοδίων ηλικίας 26 ετών και ενός οδηγού 34 ετών.
Οι στιγμές μετά την πρόσκρουση ήταν πραγματικά ανατριχιαστικές. Η ομίχλη κάλυπτε την περιοχή περιορίζοντας δραματικά την ορατότητα ενώ η φωτιά είχε δημιουργήσει μια σκηνή παρόμοια με βομβαρδισμένο τοπίο,όπου τελικά καταγράφηκαν ανθρώπινες απώλειες.
«Τους καλούσαμε αλλά δεν είχαμε καμία ανταπόκριση», συνεχίζει η σύζυγος του αδελφού του θανόντος μιλώντας στο newsit.gr. «Σκεφτήκαμε ότι ίσως ήταν μέσα σε κάποιον από τους γύρω χώρους στάθμευσης ή στους υπόγειους δρόμους». Αργότερα ενημερώθηκαν σχετικά με το τροχαίο μέσω τηλεφωνικής κλήσης από τη Θεσσαλονίκη όπου είχαν νοικιάσει το όχημά τους λόγω ειδοποίησης από την αστυνομία.»
Ο αδελφός του θύματος ανέφερε επίσης: «Δεν έχουμε πληροφορίες για όσα συνέβησαν εκείνη τη στιγμή — μόνο η αστυνομία γνωρίζει λεπτομέρειες». Από την πλευρά άλλου μέλους της οικογένειας αναφέρθηκε: «Οι θείοι μου ταξίδευαν χθες από την Ελβετία για να γιορτάσουν Πάσχα όπως κάθε χρόνο στο χωριό μας». Η κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη καθώς κανείς δεν γνωρίζει πώς συνέβη αυτό το τροχαίο δυστύχημα.»
