Δράσεις για μια Συμπεριληπτική Κοινωνία
«Το δικό μας όραμα είναι και δίκαιη και συμπεριληπτική κοινωνία»,δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ,Νίκος Ανδρουλάκης,κατά την έναρξη του αγώνα ενός χιλιομέτρου στον 11ο Φιλανθρωπικό Αγώνα Βουνού «Αυτισμός – Ελπίδα».«Μια κοινωνία που προσφέρει ελπίδα και προοπτικές στα παιδιά με αυτισμό και στις οικογένειές τους», συνέχισε ο κ. Ανδρουλάκης, επισημαίνοντας: «Δυστυχώς, η κυβέρνηση απαντά σε σοβαρές προκλήσεις με προσωρινές λύσεις: έλλειψη διαγνωστικών κέντρων, ανεπάρκεια προσωπικού που υποστηρίζει τα παιδιά στην καθημερινότητά τους και ένα σχολείο που να είναι πραγματικά συμπεριληπτικό.»
«Εμείς δεσμευόμαστε ότι θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να δημιουργήσουμε μια κοινωνία αλληλεγγύης σύμφωνα με τα παραδείγματα άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Θα στηρίξουμε τις οικογένειες καθώς και τα παιδιά στους τομείς της εκπαίδευσης αλλά και της επαγγελματικής αποκατάστασης», τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Στον αγώνα συμμετείχε επίσης ο βουλευτής Κιλκίς από το κόμμα, Πέτρος Παππάς, καθώς και ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), Ιωάννης Βαρδακαστάνης μαζί με τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης είχε συνάντηση με τους υπεύθυνους της Μονάδας Αυτιστικού Ατόμου «Ελπίδα» όπου ενημερώθηκε σχετικά με τις δραστηριότητες της δομής.Η συγκεκριμένη μονάδα ιδρύθηκε το 1978 από γονείς παιδιών με αυτισμό κι έχει διοικητικό συμβούλιο από γονείς.
Η Άννα Κολέρδα, πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Αυτιστικού Ατόμου «Αυτισμός – Ελπίδα», καθώς επίσης η διευθύντρια της μονάδας Μάγδα Αγγελίδου ενημέρωσαν τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ σχετικά με τους πόρους και τις δυνατότητες που παρέχει η δομή.
Το εκπαιδευτικό κέντρο λειτουργεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υγείας διαθέτοντας έμπειρο προσωπικό σαράντα ατόμων κι έχει τη δυνατότητα εκπαίδευσης πενήντα ατόμων ηλικίας τεσσάρων έως πενήντα ετών.
Η διοργάνωση στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης έγινε από τον Σύλλογο Φίλων Αυτιστικού Ατόμου «Αυτισμός – Ελπίδα» για την υποστήριξη της μονάδας.
«Νομίζω ότι το νόημα των σημερινών εκδηλώσεων είναι να είμαστε περισσότερο άνθρωποι», ανέφερε ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου Παντελής Τσακίρης προσθέτοντας ότι όλα τα έξοδά έχουν αναλάβει οι δημοτικές αρχές προς ενίσχυση της μονάδας. Η συμμετοχή στον αγώνα βουνού ξεπερνά τις τρεις χιλιάδες άτομα.»
Sτην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης οι βουλευτές Θεόδωρος Καράογλου και Στρατός Σιμόπουλος καθώς κι ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Γιουτίκας.
