Αρ. Δοξιάδης: Ο Πρωθυπουργός δεν είχε άλλη επιλογή από την αποδοχή της παραίτησής μου!

Ανακοίνωση Παραίτησης Αρίστου Δοξιάδη

Ο Αρίστος Δοξιάδης δημοσίευσε πρόσφατα μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Facebook, αναφορικά με την παραίτησή του από τη θέση του υφυπουργού Εργασίας. Στην ανάρτησή του, επεσήμανε ότι η απόφασή του είναι οριστική και ότι δεν υπήρχε δυνατότητα για τον Κυριάκο Μητσοτάκη να τον διατηρήσει στη θέση αυτή. Ταυτόχρονα, τόνισε πως ο Πρωθυπουργός δεν είχε άλλη επιλογή από το να αποδεχθεί την παραίτηση.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Ένα σχόλιο: ο Πρωθυπουργός δεν είχε την επιλογή να μην αποδεχθεί την παραίτηση μου. Η απόφαση μου ήταν οριστική,και δεν ήταν στο χέρι του να με κρατήσει στη θέση του υφυπουργού».

Η Παραίτηση και οι Συνθήκες που την Προκάλεσαν

Μόλις 24 ώρες μετά τον διορισμό του ως υφυπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, ο Αρίστος Δοξιάδης υπέβαλε την παραίτησή του εξαιτίας δημοσιευμάτων που τον συνέδεαν με οικονομικές υποθέσεις εταιρείας στην οποία είχε ηγετικό ρόλο.

«Σε όσους με κατηγόρησαν για τη δραστηριότητα της εταιρείας ΑΠΟΛΛΩΝ απαντώ ότι έχω δικαστεί και αθωωθεί σε ποινικό δικαστήριο το 2013, το οποίο με απάλλαξε πλήρως από οποιαδήποτε κατηγορία σχετίζεται με τα όσα σήμερα μου προσάπτει η αντιπολίτευση», δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Δοξιάδης. Πρόσθεσε επίσης ότι επιθυμεί να αποφύγει τις περιττές αντιπαραθέσεις στην προσωπική ζωή του, γι’ αυτό αποφάσισε να παραιτηθεί προκειμένου να διαφυλάξει τόσο τη δική του ηρεμία όσο και τη φήμη της κυβέρνησης απέναντι σε ένα «κυνήγι μαγισσών». «Λυπάμαι που η πολιτική τοξικότητα εμποδίζει τους ενεργούς πολίτες να συμμετέχουν στις συλλογικές προσπάθειες για πρόοδο», υπογράμμισε.

Αντίκτυπος της Απόφασης

Η παραίτηση έγινε δεκτή άμεσα από τον πρωθυπουργό. Ο κ.Δοξιάδης δήλωσε: «Αποφάσισα να παραιτηθώ λόγω των ανηθίκων επιθέσεων που δέχομαι από την αντιπολίτευση ήδη από τις πρώτες ημέρες ανάληψης των καθηκόντων μου στην κυβέρνηση». Αναφερόμενος στις κατηγορίες σχετικά με την εταιρεία ΑΠΟΛΛΩΝ επεσήμανε ξανά ότι έχει αθωωθεί πλήρως στο παρελθόν και πως έκτοτε δεν έχει λάβει καμία ειδοποίηση ή έλεγχο παρά τις αλλαγές κυβερνήσεων.

“Επειδή δε θέλω ν’ αφιερώσω χρόνο σε τέτοιες διαμάχες”, είπε χαρακτηριστικά “παραιτούμαι τόσο για λόγους προσωπικής γαλήνης όσο και για προστασία της κυβέρνησης”.Ευχαρίστησε θερμά τον Πρωθυπουργό για τη δυνατότητα που είχε ν’ αναλάβει ένα τόσο σημαντικό χαρτοφυλάκιο για το μέλλον της χώρας μας.»