Αυξημένη Κίνηση στους Δρόμους της Αθήνας (17.03.2025)
Η εβδομάδα ξεκινά με έντονη κίνηση για τους οδηγούς στην Αθήνα, με τον Κηφισό, την Κηφισίας, την Αττική Οδό, το κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά να είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένα. Από νωρίς το πρωί οι δρόμοι του λεκανοπεδίου «χτυπούν» κόκκινο.
Στον Κηφισό, τα προβλήματα αρχίζουν στην άνοδο από την Ιερά Οδό μέχρι τη Νέα Ιωνία. Στην κάθοδο παρατηρούνται καθυστερήσεις από τον κόμβο της Μεταμόρφωσης έως το ύψος της Ιεράς Οδού.
Η κατάσταση στην Κηφισίας είναι εξαιρετικά δύσκολη: στην άνοδο υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις από την Κατεχάκη έως λίγο μετά το Χαλάνδρι και στη κάθοδο εντοπίζονται προβλήματα από τη Νέα Ερυθραία μέχρι το Μαρούσι και επίσης στο τμήμα Χαλάνδρι προς Αμπελόκηπους.
Στην Αττική Οδό οι καθυστερήσεις καταγράφονται ως εξής: 15΄-20΄από τον κόμβο Μεταμόρφωσης προς τον κόμβο Κηφισίας για κατεύθυνση προς αεροδρόμιο, 5΄-10΄στην έξοδο για Λαμία και 10΄-15΄από τον κόμβο Πλακεντίας έως τον κόμβο Κηφισίας προς Ελευσίνα. Επιπλέον, παρατηρούνται καθυστερήσεις 15΄-20΄στην Περιφερειακή Υμηττού από Αγία Παρασκευή έως Κηφισία.
«Καθυστερήσεις προς αεροδρόμιο: 15’–20’ από κόμβο Μεταμόρφωσης έως κόμβο Κηφίσιας.»
Κατάσταση στο κέντρο της πόλης
Στο κέντρο της Αθήνας τώρα, οι οδοί Π. Τσαλδάρη, Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλίσσης Κωνσταντίνου φαίνεται ότι έχουν σταματήσει κυριολεκτικά λόγω των αυξημένων κυκλοφοριακών φορτίσεων. Παρόμοια εικόνα επικρατεί γύρω από το λιμάνι του Πειραιά καθώς και στη λεωφόρο Ποσειδώνος που οδηγεί στον Πειραιά – η κατάσταση είναι δύσκολη από το Ελληνικό μέχρι τη Μαρίνα Φλοίσβου.
Sτο ρεύμα που κατευθύνεται προς Γλυφάδα υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις κοντά στο Παλαιό Φάληρο ενώ η κυκλοφορία είναι πυκνή στη λεωφόρο Αθηνών μεταξύ Χαϊδαρίου και Σκαραμαγκά.
