«Αθήνα: Μεγάλο Συλλαλητήριο για τα Τέμπη – Κλειστοί οι Σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο»

Νέα Διαμαρτυρία για το Δυστύχημα στα Τέμπη στο Σύνταγμα

Σήμερα (07.03.2025), οι μαθητές και οι φοιτητές διοργανώνουν ένα νέο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα, διεκδικώντας δικαιοσύνη για τα θύματα του σιδηροδρομικού ατυχήματος που συνέβη στα Τέμπη και τους συγγενείς τους. Η συγκέντρωση είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 10:00 το πρωί από τα Προπύλαια, με πλήθος νέων να συμμετέχει στην κινητοποίηση και να εκφράσει την αγανάκτησή του για την τραγωδία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αργότερα μέσα στη μέρα, στις 19:00, εργατικά συνδικάτα θα πραγματοποιήσουν επίσης διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας με παρόμοια αιτήματα. Εξαιτίας των δύο αυτών συγκεντρώσεων, οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» θα παραμείνουν κλειστοί από νωρίς το πρωί, επιτρέποντας στους συρμούς να περνούν χωρίς να κάνουν στάση. Οι συγκεκριμένοι σταθμοί θα ανοίξουν ξανά μόλις ολοκληρωθούν οι εκδηλώσεις.

Επιπλέον, αναμένονται κι άλλες διαμαρτυρίες κατά τη διάρκεια της ημέρας σε πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη και σε άλλες κεντρικές περιοχές της χώρας.